Doppler, hvilken velger jeg..?

Kan de lytte med doppler hos fastlegen? Skal på svangerskapskontroll på mandag, men de har ikke noe UL der. Har vært på TUL privat, men kunne gjerne tenkt meg å høre hjerteslagene en gang til [emoji7]

Legen min ville ikke lytte på første kontroll 12+5 men JM lyttet på andre kontroll 16+5 :)

Fått låne av en venninne. Prøvde første gang 10+6, hørte bebis helt nede ved skambenet på venstre side. Og på nytt i dag 11+3, hørte det på samme sted. Var på første kontroll hos legen i dag, han ville ikke prøve å lytte enda i tilfelle han ikke fant noe.

Jeg er 14 uker og klarer ikke finne hjertelyden med doppler. Dere som har funnet den rundt 14 uker, hvor sånn ca på magen var det? Tør ikke lete for lenge heller. Har litt ekstra flesk på magen og, har det noe å si?

Jeg er 14 uker og klarer ikke finne hjertelyden med doppler. Dere som har funnet den rundt 14 uker, hvor sånn ca på magen var det? Tør ikke lete for lenge heller. Har litt ekstra flesk på magen og, har det noe å si?

Etter tredje forsøk fant jeg ut jeg hadde letet på helt feil plass. Fant den ca ti cm nedenfor navlen. Så på en YouTube-video for å se hvor langt ned de tok den, og etter det har jeg funnet den hver gang [emoji4]

Etter tredje forsøk fant jeg ut jeg hadde letet på helt feil plass. Fant den ca ti cm nedenfor navlen. Så på en YouTube-video for å se hvor langt ned de tok den, og etter det har jeg funnet den hver gang [emoji4]

Okei, da får jeg prøve igjen om noen dager [emoji4]

Back
Topp