Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat det gjorde jeg også, Googlet, uten å bli stor klokere! Jeg skal på ul i morgen og tenker også at jeg vil unne meg en etter det! =)Jeg googlet dette i går kveld og ble ikke så mye klokere...alle sier jo at deres doppler er veldig bra
Jeg fant fra 358,- og oppover til godt over 1000lappen... så jeg avventer også svar i denne tråden..
Om alt er bra på neste UL er dette nemlig noe jeg vil kjøpe i gave til meg selv...![]()
Akkurat det gjorde jeg også, Googlet, uten å bli stor klokere! Jeg skal på ul i morgen og tenker også at jeg vil unne meg en etter det! =)
Kjøpte en brukt angelsound av den enkle typen til 200,-, og er veldig fornøyd med den.Så på de til rundt 1000,- lappen som teller hjerteslag, men går fint å telle selv i 10 sek og gange det på 6 også. Viktigste for meg er å høre at det er liv. Så kan anbefale Angelsound hvertfall
![]()
Jeg kjøpte på caremaxx på teknikmagasinet. Fungerer supert foreløpig [emoji4] ikke prøvd noe annen, men prisen var grei på denne.
https://www.teknikmagasinet.no/produkter/kroppspleie/ovrig/caremaxx-doptone
Hvordan fungerer det med høretelefoner? Jeg skulle helst hatt en som git lyden rett ut i rommet...![]()
Syns det fungerer greit med høretelefoner. Samboer og jeg har tatt hver sitt øre og hørt på hjerteslagene. Kan sikkert kobles til høyttaler i stedet, er jo vanlig jack-plug kobling på den.
Hvor langt er dere på vei når dere hører hjerteslagene med angelsound?
Sikker på at det ikke er din egen du hører? Jeg prøvde å høre når jeg var 11, samt hos legen uten hell, hun fortalte at det var ikke vanlig å høre før man var 14 uker, og at det man hørte var sin egen.Kjøpte min da jeg var 9+6 og hørte det samme dagenEr andregangs, så vet ikke om det kanskje høres så tidlig pga det.
Hvor ofte lytter dere med doppler? Har hørt at man ikke bør gjøre det for ofte, da de genererer varme eller noe sånt..
Sikker på at det ikke er din egen du hører? Jeg prøvde å høre når jeg var 11, samt hos legen uten hell, hun fortalte at det var ikke vanlig å høre før man var 14 uker, og at det man hørte var sin egen.
Det lurer jeg på også.
Det lurer jeg på også.