Doppler fra babywatcher?

Henriettemamma09+12

Elsker forumet
Noen andre som har bestilt derfra? Hvor lang tid tok det før pakken kom ? :)

Jeg bestilte den når jeg var 6 uker på vei, sendte "purring" og de sa at det var magler fra levrandøren, derfor var det lang ventetid - kunne ta opptil to uker til. Nå har jeg ventet over to uker. Sendt til slutt en avbestilling pga den lange ventetiden! låner den samme av ei veninne da. (Jeg ønsket mest å ha den FØR uke 12 liksom)

Idus87 skrev:
Jeg bestilte den når jeg var 6 uker på vei, sendte "purring" og de sa at det var magler fra levrandøren, derfor var det lang ventetid - kunne ta opptil to uker til. Nå har jeg ventet over to uker. Sendt til slutt en avbestilling pga den lange ventetiden! låner den samme av ei veninne da. (Jeg ønsket mest å ha den FØR uke 12 liksom)

Guud så irriterende! Er riktignok bare ei uke siden eg bestilte men sendte Mail dagen etter for å høre om leveringstid eller om det var sporing på pakken.. Men har enda ikkje fått svar :( fant du noe nr eller sendte du Mail ?

Når jeg bestilte min for et par år siden så tok det vell 1-2 uker, men jeg mener at det var noe tull med de nå, så flere avbestilte og kjøpte heller brukte fra finn.no :)

var bare mail adresse, ja skikkelig irriterende, gadd ikke å vente på den

Sendte Mail til de nå og avbestilte.. Kontakta ei på finn, så hvis eg ikke får kjøpt og får den ganske raskt så bare driter eg i det.. Er komt så langt nå uansett:)

Enig, er jo egentlig frem til uke 12 jeg syntes den var nødvendig :)

Back
Topp