Doppler från Angelsound

Devine84

Gift med forumet
Marslykke 2016
Ja då var det gjort, har nyss beställt en doppler från angelsound :)

Ska bli spännandes och pröva ut den då den kommer i posten.
Tror jag kan bli mer lugn om jag hör hjärtat slå ,då jag har dagar när jag blir tveksam om h*n är där :)

Någon annan som har eller ska köpa sig en doppler ? När kan man höra hjärtat slå ?

Jeg har en fra før. Kunne høre hjertelyden i uke 15. Men de anbefaler ikke å lytte før i uke 18 tror jeg. Er mye lyder så kan være vanskelig å finne.

Okej :) blir säkert å testa en gång i veckan tills jag hör :)
Hvor langt er du på vei nå da? Jeg var heldig som fant lyden i uke 15. Men der er veldig uvanlig å finne lyden så tidlig. Har med plassering av morkaka å gjøre, hvor fosteret ligger osv... Bare nevner det :-)

Hadde det forrige gang, og fant hjertelyden allerede i uke 12, selv om det var litt tricky noen ganger. Syntes det var utrolig koselig å ha den bekreftelsen på at det virkelig var en baby i magen min da! :)

Kunne tenkt meg en slik en ja :-) vet om flere som hat hørt Hjertelyden rundt uke 13.. så kansje vi e lile heldig.. ;)

Jeg har bestemt meg for ikke å kjøpe en sånn, da jeg vet det bare kommer til å bekymre meg om jeg først finner den og så ikke gjør det. Jeg vil helst ha så få bekymringer som mulig, forsøke tenke positivt å stole på at utviklingen går som den skal. Heldigvis blir man jo fulgt opp særlig etter uke 12 og ikke minst OUL.

Har likevel skjønt at noen koser seg veldig med denne flotte dingsen :happy: som det tross alt er, så det er vel opp til hver og ens smak og behag. Sikkert utrolig koselig hvis man greier å la være å føle på snikende bekymring ja :happy:

Jeg har bestemt meg for ikke å kjøpe en sånn, da jeg vet det bare kommer til å bekymre meg om jeg først finner den og så ikke gjør det. Jeg vil helst ha så få bekymringer som mulig, forsøke tenke positivt å stole på at utviklingen går som den skal. Heldigvis blir man jo fulgt opp særlig etter uke 12 og ikke minst OUL.

Har likevel skjønt at noen koser seg veldig med denne flotte dingsen :happy: som det tross alt er, så det er vel opp til hver og ens smak og behag. Sikkert utrolig koselig hvis man greier å la være å føle på snikende bekymring ja :happy:

Er nok lurt.

Skal sies at jeg kun brukte min noen uker. Ble lei. Dessuten når jeg uansett kunne kjenne at hun rørte på seg så så jeg heller ingen grunn til å bruke den lenger :-) da brukte jeg den kun hvis hun hadde vært rolig i lengre tid.

Hvor langt er du på vei nå da? Jeg var heldig som fant lyden i uke 15. Men der er veldig uvanlig å finne lyden så tidlig. Har med plassering av morkaka å gjøre, hvor fosteret ligger osv... Bare nevner det :-)
Nu är jag bara i 8+4 :) så jag hinner på mitt andra ultraljud den 3 aug innan jag själv hittar hjärtat slå :)

Jeg kjøpte en sist jeg var gravid, tror det var i uke 15 jeg kunne finne hjertelyd. Veldig betryggende å kunne sjekke selv innimellom, men man må jo være obs på at det kan være vanskelig å finne. Vet ikke om jeg kommer til å kjøpe denne gangen.

Har läst igenom forumet i Januari, och ser att det är flera som har hittat från uke 8 :)

Jeg fant hjertelyden i uke 9 sist gang :) så jeg skal begynne å prøve i uke 8.
Hver morgen står livmoren kjempehøyt. Vi snakker navlehøyde så det blir nok ikke noe problem å finne den like tidlig denne gangen :)

Skal ikke kjøpe slik, men fastlegen min har en slik (vet ikke hvilket merke ). I mitt forrige svangerskap fant han hjertelyden på babyen i uke 9 ☺.

Hadde en sånn med første, var enkelte ganger litt vanskelig å finne rett lyd og ikke bare egen puls...kom ann på hvor og hvordan babyen lå. Ble egentlig mest stressa når jeg ikke fant den. Så bedre uten:D

Back
Topp