Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har angelsounds.. Finner hjertelyden med en gangJa, nå savner jeg nurkene i magen min! Så dem 15. Juni og vil høre/se dem snart igjen!
Noen som har slike apparater at man kan høre fosterets hjerterytme?
Er det verdt det?![]()
Jeg har angelsounds.. Finner hjertelyden med en gang![]()
Hver gang ❤Det er vel like hjertevarmende hver gang da?![]()
Åååh.. <3 Undres om jeg bare ikke skal kjøpe en og bare høre. <3 Savner nurka mine såånn!Hver gang ❤
Det er bittelitt håpløst å høre hjertet når babyen er våken da.. Den spretter unna hele tiden.. Hører hjertet, men ikke så sterkt som når babyen sover. I gjengjeld får du da høre bevegelser og spark så det ljomer etterÅååh.. <3 Undres om jeg bare ikke skal kjøpe en og bare høre. <3 Savner nurka mine såånn!
Ja, jeg tenkte på hvis jeg blir bekymret, Bromlina. Blir fryktelig bekymret for ingenting, jeg!Haha!
Jomen det er jo klart. Vi må jo være sikre på at skattene våre har det bra. <3Der har du meg og....!!
Jomen det er jo klart. Vi må jo være sikre på at skattene våre har det bra. <3
Haha, feel you! Gleder meg som en gaaaal <3Ja. Jeg gleder meg sånn til jeg kan kjenne liv fra de to små daglig.. Kanskje skuldrene kan komme ned til vanlig nivå og nakken ikke være fullt så knutete da?
Haha, feel you! Gleder meg som en gaaaal <3
Ikke enda! Kjenner småliv som "boblesprekk", men gleder meg til å kjenne skikkelig liv! Spark og slikt.Du har jo kommet en liten
Du har jo kommet litt lengre enn meg, har du begynt å kjenne noe?