Doppler/Angelsound?

Clique

Tvillingmamma
Desemberglede 2015
Ja, nå savner jeg nurkene i magen min! Så dem 15. Juni og vil høre/se dem snart igjen!

Noen som har slike apparater at man kan høre fosterets hjerterytme?

Er det verdt det? :)

Ja, nå savner jeg nurkene i magen min! Så dem 15. Juni og vil høre/se dem snart igjen!

Noen som har slike apparater at man kan høre fosterets hjerterytme?

Er det verdt det? :)
Jeg har angelsounds.. Finner hjertelyden med en gang :)

Åååh.. <3 Undres om jeg bare ikke skal kjøpe en og bare høre. <3 Savner nurka mine såånn!
Det er bittelitt håpløst å høre hjertet når babyen er våken da.. Den spretter unna hele tiden.. Hører hjertet, men ikke så sterkt som når babyen sover. I gjengjeld får du da høre bevegelser og spark så det ljomer etter ;)

Kan ikke få fullrost doppleren jeg kjøpte i uke 10 nok! Utrolig mye glede (og lettelse de gangene jeg ble bekymret). Tror jeg betalte rundt 350 kroner, så ikke noe å si på prisen.

så verdt det! jeg kjøpte angelsound når jeg var gravid med storesøster. hører på nurket nå ca en gang i uka (litt oftere hvis jeg ikke kjenner så mye bevegelse en dag ;) )

Jeg har brukt mine masse og angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den. Det er så koselig å høre, og spennede å høre hvor den lille ligger.

Pass på at du kjøper fra en autorisert forhandler, masse piratkopier på Angelsounds der ute! Ikke sånne produkter jeg ville ha kjøpt fake...

Jepp, har BabyWatcher og jeg elsker den! Finner den med en gang. Fant den første gang i uke 10. Kanskje litt sent å kjøpe nå som du snart kjenner liv, men kanskje like greit å invistere alikevel mtp bekymringer senere i svangerskapet. Storebror var så rolig at jeg er glad jeg hadde BW.

Ja, jeg tenkte på hvis jeg blir bekymret, Bromlina. Blir fryktelig bekymret for ingenting, jeg! :P Haha!

Jomen det er jo klart. Vi må jo være sikre på at skattene våre har det bra. <3

Ja. Jeg gleder meg sånn til jeg kan kjenne liv fra de to små daglig.. Kanskje skuldrene kan komme ned til vanlig nivå og nakken ikke være fullt så knutete da?

Ja. Jeg gleder meg sånn til jeg kan kjenne liv fra de to små daglig.. Kanskje skuldrene kan komme ned til vanlig nivå og nakken ikke være fullt så knutete da?
Haha, feel you! Gleder meg som en gaaaal <3

Du har jo kommet en liten

Du har jo kommet litt lengre enn meg, har du begynt å kjenne noe?
Ikke enda! Kjenner småliv som "boblesprekk", men gleder meg til å kjenne skikkelig liv! Spark og slikt. :)

Back
Topp