Lillekoala
Forelsket i forumet
Oi der fikk jeg opp 142 hjerteslag men hørte ikke så mye...men det kan jo stemme kanskje?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du hvor lang tid det tar i posten med den?Jeg skal bestille en angelsound fra ebay koster 150 kr der!
Jeg var litt overivrig men nå har jeg funnet 2 ganger. Så nå vet jeg hvilket punkt jeg skal lete på. Veldig langt nede ved bikinikanten. Måtte stå stille og bare vri rolig på området. Plutselig kom det...fasinerende....Jeg finner heller ingentingEr 10+5 i dag.. Har ikke lett sånn kjempe lenge da, gir opp etter maks 4-5 min
![]()
Hvor langt er du på vei? Tror det er normalt jaOi der fikk jeg opp 142 hjerteslag men hørte ikke så mye...men det kan jo stemme kanskje?!
Jeg var litt overivrig men nå har jeg funnet 2 ganger. Så nå vet jeg hvilket punkt jeg skal lete på. Veldig langt nede ved bikinikanten. Måtte stå stille og bare vri rolig på området. Plutselig kom det...fasinerende....
Jeg er 10+0 idag...Hvor langt er du på vei? Tror det er normalt jasøkte det opp siden jeg fikk opp 171 slag og jeg syntes det var litt kjapt..men fra uke 8-9 til 12 så var det vell i rundt 140/150 til 195 som var normalt før det stabiliserte seg ved 12 uker
![]()