dopapir med julemotiv

blippblopp

Flørter med forumet
Var på aprilforumet en tur... Noen her som har fått dopapirsjokk av røde julenisseluer? ..[;)]

Jeg fikk det da jeg gikk gravid forrige gang, de kom jo i begynnelsen av november, jeg fødte 12 november[8D] Så var ca 2 uker med hysteri hver gang jeg var på do..før jeg kom på at det bare var noen teite nisser på dopapiret.

I år holder jeg meg til de hvite kjedelig dopapiret fra lambi..ingen nisse eller nisselue på dopapiret her i huset[8D]

uff da... Hørtes ikke særlig festlig ut.. [8D]Tror jeg også skal holde meg til kjedelig hvit papir....[;)]

Jeg liker ikke det papiret, så jeg holder meg langt unna....
Får jo noja hver gang jeg tørker meg..... [&:]
Det samma er det med Lambi sitt som har rosa hjerter.....

Hold dere til hvitt papir eller med motiver i en annen farge enn rødt, for og unngå sjokk!!!!! [;)]

jaaaaa domme papire har blitt skremt og dobbelsjekka mange ganger!!! hatt en sa så livredd for blødninger. er vel alle egentli , men stokk slik da og husker godt følelsen

[:D]Ja, hadde det i jula når jeg gikk gravid sist. Og husker skjokket som om det skulle vært i går[:D]
Så i år blir det vanlig hvitt do papir!! Får heller kompensere med jule-tørkepapir på kjøkkenet[:D]

Eg har ikkje tenkt den tanken i det heile teke....har kjøpt jule toalettpapir...hmm må prøve å hugse på at det er det når eg brukar det[;)]

Hmm...har faktisk ikke sett dem enda... men det kan ha noe av at det ikke er jeg som er hyppigst i matbutikken da [;)]

Jeg har ikke kvekket over at papiret var rødt under graviditet før pga juledopapir, men mener å ha gjort det tidligere år "hva?? kan da ikke få mens NÅ??"

Back
Topp