Doomoo ammepute

ingu

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg lurer på om noen av dere som allerede har kjøpt Doomoo ammepute, kan si noe om hvilken størrelse dere anbefaler? Jeg er så usikker på om jeg skal bestille M eller L, og finner den ikke på noen butikker i nærheten slik at jeg får sett. Hovedpoenget for meg med den er ammingen, men det er selvsagt en fin bonus å bruke den nå framover, både i sofaen og senga. Er litt redd for at L blir for stor til amming? Men kanskje den bare bygger så mye opp at ammingen blir enklere?

Jeg har kjøpt M, men har ingen erfaring fra før. Virker hvertfall veldig god :-) Skal kun bruke den til amming jeg da. Syns det er viktig å skille babyen sitt og hva vi bruker, men jeg er kanskje litt hysterisk akkurat med det ;-)

Jeg lurer på om noen av dere som allerede har kjøpt Doomoo ammepute, kan si noe om hvilken størrelse dere anbefaler? Jeg er så usikker på om jeg skal bestille M eller L, og finner den ikke på noen butikker i nærheten slik at jeg får sett. Hovedpoenget for meg med den er ammingen, men det er selvsagt en fin bonus å bruke den nå framover, både i sofaen og senga. Er litt redd for at L blir for stor til amming? Men kanskje den bare bygger så mye opp at ammingen blir enklere?
Har ikkje anna kjennskap til Doomoo, enn at eg har vært å sett på di i butikk. Dei virka lika tjukke, men L e mykje lengre.
Kunne tenkt meg ei i L t å sova med, men e og redd for at den blir for stor t amming :P

Jeg kjøpte L fordi jeg skulle bruke den til meg selv nå, og angrer ikke. Den er stor, så i sofaen får jeg støttet ryggen og armene, får liksom ekstra armlener :) Har ingen erfaring med M

-Fra appen-

Har L for å kunne bruke selv også, og var fornøyd med den til amming også sist :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk for svar. Kjenner at jeg fortsatt er litt usikker, men blir vel fornøyd, uansett hva jeg velger. Har mest lyst på L, men er fortsatt litt i tvil om den blir for stor og klumsete til amming(og til "stuepynt")

Tusen takk for svar. Kjenner at jeg fortsatt er litt usikker, men blir vel fornøyd, uansett hva jeg velger. Har mest lyst på L, men er fortsatt litt i tvil om den blir for stor og klumsete til amming(og til "stuepynt")
Ser for meg at den er god til amming, men ikke til å dra med seg rundt på besøk og sånn :P Du angrer nok ikke uansett :)

Ser for meg at den er god til amming, men ikke til å dra med seg rundt på besøk og sånn :p Du angrer nok ikke uansett :)
Jeg tenker at M ikke hadde fått bli med meg så mye ut på besøksrunder heller :-) Jeg endte opp med å bestille L. Den avgjørende faktoren ble at de kun hadde den inne i L i den fargen jeg ville ha ;-)

Back
Topp