Doomoo ammepute

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Er det guds gave til den gravide kvinne?
Jeg var veldig usikker på om jeg skulle bruke 650kr på en ammepute som jeg kansje ikke fikk brukt.

Det er nå to uker siden den kom i hus, og jeg elsker den. Jeg og mannen slåss om den i sengen, at jeg nesten vurdere å kjøpe en til. Utrolig deilig å sove med, lett å finne behagelige sovestillinger, også er den perfekt å bruke som nakkepute når jeg ligger på senga å leser.

Kan ikke få skrytt nok! Vel brukt 650kr der altså.

Hvor har du kjøpt den? På nett eller i butikk?

Den så veldig deilig og praktisk ut, tenk å ha med seg den i senga. Himmel! :-)
Har bare ikke 650kr til det, men det er jo snart jul ;-)

jeg sliter om natten, så jeg bestiller med en gang :)

(og holder den unna mannen :) )

Hvor har du kjøpt den? På nett eller i butikk?

Kjøpte den på jollyroom, da de hadde 10 %..tror de har det nå også om du googler rabattkode jollyroom.
De har den på lilleprinsen.no og..

Jeg har kjøpt comfort U. Den er helt fantastisk. Formet som en u og 340 cm lang, så du har den på begge sider av kroppen :-)
Men svindyr da, over 2000 kr, men jeg kjøpte av ei anna. Virkelig verdt pengene :-D

Jeg bor vist nokk 10 min unna lilleprinsen sin butikk, så jeg stakk innom og kjøpte denne ammeputen i str lagre OG en sånn stellematte som man kan brette opp kanter rundt sånn at ikke jr skal falle for fristelsen til å kaste seg utfor. Har endelig begynt å tørre å kjøpe inn litt utstyr:)

Jeg bor vist nokk 10 min unna lilleprinsen sin butikk, så jeg stakk innom og kjøpte denne ammeputen i str lagre OG en sånn stellematte som man kan brette opp kanter rundt sånn at ikke jr skal falle for fristelsen til å kaste seg utfor. Har endelig begynt å tørre å kjøpe inn litt utstyr:)
Jeg var der forrige uke og ble overrasket over hvor ekstremt liten butikk det var og dårlig service!

Jeg var der forrige uke og ble overrasket over hvor ekstremt liten butikk det var og dårlig service!

Enig med liten butikk, men jeg fikk super service. Enten har du vært uheldig eller jeg heldig:)

Jeg har kjøpt comfort U. Den er helt fantastisk. Formet som en u og 340 cm lang, så du har den på begge sider av kroppen :)
Men svindyr da, over 2000 kr, men jeg kjøpte av ei anna. Virkelig verdt pengene :-D

DEN så utrolig god ut!

Min kom i posten i dag. Ligger no krøllet inn i den i sofaen. Sååååå fornøyd. Muli jeg bare blir liggende resten av kvelden . He he

Har kjøpt meg jeg og, gleder meg til den kommer i posten! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg savner den skikkelig nå som jeg er hjemme på ferie...mannen også, haha.

Min er også populær her hjemme ;)

Er det flere som opplever at puten blir "slappere"?

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Ikke nevneverdig slappere , men når jeg har den mellom knæra på natta, så presser jeg jo fyllet ut i endene, rister litt i den, så blir den fin ;)

Vasket trekket, og da kom det seg betraktelig :-) Har sovet med den i snart 3 mnd nå, så var vell på tide :p

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Back
Topp