DOOL TV3

helen79

Forumet er livet
Noen som følger med på Days of our lives?

Nei! Og de sender jo sørenmeg den serien hele tiden jo! [&:]
Du følger med du da sikkert? [:)]

ORIGINAL: helen79

Noen som følger med på Days of our lives?

Er vel avhengig. Må ha med meg dagens hver dag. Hadde ikke trodd det om meg selv.

Så absolutt IKKE[:'(]

Syns den serien virker helt fjernt jeg da, men jeg skal vel ikke si noe.. Er cæsar-fan og det er vel ikke sikkert andre syns det er noe bedre [:D]

Er cæsar-fan og det er vel ikke sikkert andre syns det er noe bedre[:D]

Hehe,sant så sant! Smaken er som baken![;)]
Er to ting jeg MÅ få med meg hver dag,og det er Home & Away og Cæsar![:D]
*Erbaresååavhengig*

Home & away fulgte jeg med på for ti år siden eller noe sånt tror jeg, så det ser jeg ikke på da..hehe

Er det ingen som ser 7. Himmel da....? Moralserie de lux, men må se den lell[:D][:D][:D]

Jeg ser på DOOL ja..
Er ikke totalt avhengig, for det gjør ingenting om jeg går glipp av noen episoder... Ting går jo så tregt at jeg får med meg det meste alikevel. [;)]

Men er utrolig hvor fort gjort det er å bli hekta på slike serier!!

He he så på den bittebittebittelitt for en del år siden, men ikke nå.. [:)]
Noen som så på sunset beach for noen år siden da? Den måtte jeg se husker jeg..

Sunset Beach så jeg også! Avhengig da også ja![;)]
Men der gikk også ting tregt,akkurat som Glamour & DOOL...
Savner det ikke,for å si det slik...![:)]

Home & away fulgte jeg med på for ti år siden eller noe sånt tror jeg, så det ser jeg ikke på da..hehe

Jepp,startet for rundt 8-10 år siden,det. Fulgt med på det hele veien. Så koselig og hverdagslig serie,
syns jeg![:)]

Jepp husker at sunset beach gikk fryyyktelig treigt.. he he.. Gjorde ikke noe om man gikk glipp av et par episoder der nei.. [:)]

Nei,sant det![:)] Irriterende med slikt![:'(] 14 dager for oss er 2 dager for de liksom! Ikke det engang![:D]

Skal innrømme at jeg er en typisk tv-slave. jeg ser på faktisk alt mulig. Glamor, dool, home and away, 7.himmel, cæsar. og alt mulig anna kliss.. Men jeg er ikke avhengig heldigvis. Klarer meg fint uten. Men ser på alt mulig.

Dool nei takk[8D]
er jo værre enn glamour

Back
Topp