Flere sykehus mangler donormelk. Legger ut link til nyhetssaken på Tv2. Donere morsmelk er kanskje ikke det man tenker på er en mulighet å donere, så legger ut for å få ut informasjon. Jo flere som vet om det jo bedre 
Vet det er lenge til vi inne her skal føde og at det er ikke alle som har mulighet til å donere. Men kanskje kjenner dere noen som nettopp har født som har mulighet eller at noen har mulighet til å donere selv når September kommer
Man vet aldri om man plutselig står i en situasjon der egen baby trenger donormelk.
www.tv2.no

Vet det er lenge til vi inne her skal føde og at det er ikke alle som har mulighet til å donere. Men kanskje kjenner dere noen som nettopp har født som har mulighet eller at noen har mulighet til å donere selv når September kommer
Man vet aldri om man plutselig står i en situasjon der egen baby trenger donormelk.Donormelken er livsviktig - nå er sykehuset nesten tomme
Flere sykehus får inn langt mindre donormelk enn nødvendig. På St. Olavs Hospital må de nå prioritere hvilke premature barn som får morsmelk.
Eneste er at jeg ikke tror jeg kommer til å ha kapasitet til å kjøre ens ærend med baby til sentrum for å levere.. Må se an lynnet til babyen om jeg får det til eller ikke. Skal absolutt prøve å huske det. Dumt man ikke kan levere på helsestasjonen også kunne de sendt det inn sammen med blodprøver de uansett sender hver dag.