*lykkeligst*
Forumet er livet
Hadde dere kunne donert egne egg og hadde det vært greit om typen hadde donert sin sæd? (Og her er det snakk om til fremede, ikke familie/venner).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lykkeliky
Jeg tror ikke jeg kunne donert selv eller latt mannen gjøre det. Jeg synes det er utrolig flott av dem som gjør det, for de hjelper mange mennesker. Men selv ville jeg nok latt følelsene og tankene styre for mye, og lurt veldig på hvor barna "mine" var, hvordan de så ut, hvordan de hadde det osv...
Jeg tror ikke jeg kunne donert selv eller latt mannen gjøre det. Jeg synes det er utrolig flott av dem som gjør det, for de hjelper mange mennesker. Men selv ville jeg nok latt følelsene og tankene styre for mye, og lurt veldig på hvor barna "mine" var, hvordan de så ut, hvordan de hadde det osv...
ORIGINAL: Pembie
Ja, det hadde vært helt greit. Men, han vil ikke så lenge han ikke kan være anonym. Ikke så gøy om det kommer en gjeng unger og spør etter faren sin om noen år[8D]
ORIGINAL: Zera
jeg vil gjerne donere egg når jeg skal sterlisere meg, men går ikke pga domme norge... Hadde heller ikke hatt noe imot om typen donerte sæd.... alt er jo anonymt [:)]