Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: sovik
Han går som regel i joggebukse i barnehagen, så bruker han heller dongri når vi skal noe ellers. kun fordi jeg tenker det er bedre med bomull enn dongristoff-lettere mer luftig??[8D] Og i tilfelle de en gang skulle være så heldig å få lov til å male/ gjøre ett eller annet som kan ødelegge klærne i bhg- de har sakt fra om at vi ikke bør ta på de klær vi er redd for.[:)]
- vi har kun gode dongribukser da, myke og vide. har fått noen stive, men de ligger med lappen på eller er byttet i annet.
ORIGINAL: badeanda
ORIGINAL: sovik
Han går som regel i joggebukse i barnehagen, så bruker han heller dongri når vi skal noe ellers. kun fordi jeg tenker det er bedre med bomull enn dongristoff-lettere mer luftig??[8D] Og i tilfelle de en gang skulle være så heldig å få lov til å male/ gjøre ett eller annet som kan ødelegge klærne i bhg- de har sakt fra om at vi ikke bør ta på de klær vi er redd for.[:)]
- vi har kun gode dongribukser da, myke og vide. har fått noen stive, men de ligger med lappen på eller er byttet i annet.
hehehehe.. [:D]
ORIGINAL: Kvitre
Jeg kan jo starte. Ja, Maiken bruker det. Har ganske mange forskjellige, og flere av dem er ikke hverken stive eller ser ubehagelige ut å ha på seg. Hun har heller aldri klagd. Personlig syns jeg det er fint ikke bare å gå i joggebuksetypeliknende klær, for jeg er oppvokst med at dette er trenings- eller sykdomsbukse, ikke hverdagsklær [;)]
I tillegg har Maiken flere andre bukser hun bruker, som hverken er joggebukse eller dongeri, men vet ike hva jeg skal kalle dem. Litt vide med strikk eller snøring i livet [:)]