Dong Quai og Damiana

Pjokkenmamsen

Blir kjent med forumet
Da har jeg kjøpt inn litt urtehjelp til denne syklusen. Har begynt å ta Damiana og DQ i dag. Har ikke prøvd det før, men jeg gir det et forsøk denne måneden. Skal ta Wild Yam etter el, så det blir spennende å se om det har noen effekt for meg. Noen flere som har erfaring med de?

Jeg har kjøpt DQ og WY, når begynner du med DQ?
Jeg er på CD4 nå, leste at man bør vente til mensen er ferdig pga den er blodfortynnende?

Ja, man skal bruke det fra første dag etter mens, og fram til eggløsning! Spiren satt som støpt på første forsøk med DQ sist. Nå har jeg ikke bestilt enda, men kommer til å gjøre det dersom det ikke klaffer denne gangen :) 

Snasken skrev:
Ja, man skal bruke det fra første dag etter mens, og fram til eggløsning! Spiren satt som støpt på første forsøk med DQ sist. Nå har jeg ikke bestilt enda, men kommer til å gjøre det dersom det ikke klaffer denne gangen :) 

Spennende! Begynte du tidlig å el teste?

*Flaxloddet* skrev:

Snasken skrev:

Spennende! Begynte du tidlig å el teste?

mener du hvilken dag jeg begynte å teste? Jeg begynte ca en uke før jeg forventet eggløsning, testet til eggløsning *hoppe i høyet* og til testen var negativ * hoppe en gang til* ;) Funket i 2 pp på førstemann, så satser på at det samme skjer denne gangen. Er jo lov å håpe? ;) (hvis det ikke allerede er noe i magen da ) Kan ikke teste før 3 feb, så det er enda leeeeeenge å vente for å se om det gikk uten så mye planlegging!

Masse lykke til med baby-laging :D Satser på oktoberbaby hos oss begge :)

Back
Topp