Donere morsmelk

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Noen som vurderer dette?
Jeg har så mye melk, og har nå begynt å pumpe litt som jeg kan ha i fryseren hvis jeg skal ut og pappa'n skal passe på lillegutt. Men jeg har jo så mye, så hvorfor ikke donere litt til sykehuset? Har lest litt om det i dag, og har en venninne som også skal gjøre det så har blitt litt inspirert. Morsmelken skal gjerne være pumpet før babyen er 2-3 måneder for at melken skal være tilpasset de minste kroppene, så det er nå vi må gjøre det. Jeg liker ikke å gi fra meg penger til organisasjoner fordi jeg vet ikke om det kommer dit det skal, så jeg liker mer å donere blod ol.- og nå morsmelk.

Kunne du tenkt deg å donere morsmelk? Hvorfor eller hvorfor ikke?

Det er et fint tiltak :) men jeg håper å slippe å pumpe og at hun klarer å tømme brystene på egenhånd.. Amming tar nok tid om jeg ikke skulle pumpet for en god sak også..

Så nei, for meg blir ikke dette aktuelt selv med mye melk. Ønsker å ha tid til andre ting enn å Styre med amming og pumping..

Last edited:
Syns jeg du skal gjøre! Lille her fikk donert morsmelk fram til jeg hadde nok, så glad for det så vi slapp erstatning!
Snill og god du er ♡ Jeg kan kun skryte på meg blodgivning og at jeg kjøper RødeKors julekalender hvert år :p

veldig fint tiltak, her bruker vi bankmelk enda for å supplere ammingen :) st.olavs gav oss rikelig :)

Så snill du er!

Kunne godt tenkt meg det, men har ikke noe melk til overs så får dessverre ikke gjort det.

Jeg har vurdert det for jeg hadde mye melk for et par uker siden, men nå føler jeg at jeg har tilpassa meg snuppa sitt behov veldig bra så jeg veit ikke om jeg orker å begynne å pumpe. Synes det er såpass slitsomt å amme, men jeg er jo endelig medisinfri så jeg føler at jeg kanskje burde gi. Litt i alle fall. Jenta mi fikk jo bankemelk de første timene siden jeg lå på oppvåkninga og spydde i morfinrus og hun fikk lavt blodsukker fordi jeg hadde svangerskapsdiabetes. Så jeg føler at jeg burde gi litt tilbake. Må tenke litt på det... :)

Har vurdert det, men tror ikke jeg har nokk til det.

Eneste som er kjedelig er at jeg får ikke gjort det nå fordi jeg har fått sopp på puppen :/ Får vente til etter behandlingen :)

Jeg hadde nok gjort det om vi bodde nærmere sykehuset.

Hadde jeg hatt mye melk hadde jeg vurdert det. Men Snuppa mi må ha tillegg, så her er det for lite melk gitt....

Back
Topp