Dommedagen er her

fano

Gift med forumet
Dro tidlig i dag til riksen, kø kø og kø. Kom relativt fort inn til blodprøven. Jeg har sprøyteskrekk og gruer meg til hver gang jeg må stikke i armen. Klarte meg gjennom det og da sa hu dama plutselig, nei, fanken, jeg tok feil glass, da må jeg stikke deg igjen....ER DET MULIG???? Ja ja, kom meg gjennom det også. Ikke rart man blir usikker på et sykehus vettu......Nå er det bare og vente til kl 14 så jeg kan ringe inn og høre det jeg tror blir negativt svar. Men da kan jeg hvertfall avtale neste forsøk.

Oi! Spennende! Håper virkelig på positivt svar[:)] Du har ikke blødd mer?

Blødde et par dråper i går, men så ble det borte, har bare slitt voldsomt med kvalme og veldig mye romling i magen.

Tusen takk, øsnker deg lykke til i morgen også, hadde du sniktestet? Er det frys eller ferskforsøk? Skal du ta blodprøve eller hjemmetest*?

Ååå så spennende, kryyser fingrene for deg.

Vært på Riksen selv idag, ved 9-tiden.

Da var vi der samtidig [:D] Hva sa de angående deg da?

Blir spennende timer nå fano - jeg har også tatt blodprøve i dag, men tok den her hjemme og da får jeg jo tidligst svar i morgen ettermiddag. Men, er 100% sikker på at det blir negativt så nå er jeg liksom ikke "lei meg" engang[:'(]

Jeg krysser alt jeg har for deg[:)]

ORIGINAL: ~~Mirakelbarn~~

krysser fingrene for deg... og håper på et mirakel..

Håpa det blir ein positiv overraskelse på deg kl 14.00[:)]

Tenk hvis du har en spire i magen!

Det er jo snart det jo - om et minutt kan du ringe inn.
Krysser fingrene for deg, har du tatt noen ny test i dag?
Det er ikke greit med sprøyteskrekk, synes nesten litt synd på deg da du måtte stikke 2 ganger og tappe mer blod enn det du trengte. Litt vanskelig å sette meg inn i din situasjon ettersom jeg ikke bryr meg om noen ålstikk, men skjønner at det må føles ubehagelig. Kjenner også noen som svimer av når de skal ta blodprøve.

Venter og venter.....[:)]
Krysser det som krysses kan her[:D]

ORIGINAL: * Bobbo *

Nå venter vi spent her........

ORIGINAL: kate

dytter[:)]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Serene

måtte det være sjokket av ett positiv resultat som gjør at du ikke er her inne[;)]

ja d håper jeg inderlig, at dere er ute å feirer!!!!![:D][:D][:D]

Back
Topp