Dommedag!!!

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
I morgen er det dommedag for oss i huset, vi skal inn på sykehuset og få obduksjonsrapporten til Aron og jeg er vettskremt over hva resultatet er....
Hva om han hadde vondt eller var redd når han døde?
Hva om årsaken til hans døsfall kan også gi større sjans til at denne babyen dør?
Helv.... jeg blir sprø av å ikke vite, samtidig er jeg så redd for å få svaret....
Får vondt i magen bare med tanken på møtet i morgen :(

Det kommer til å gå kjempefint! Verste er jo ventetiden før og det å grue seg. Blir nok godt å få svar og få det overstått. Vi kommer til å tenke masse på deg i morgen!! *klem*

Skal tenke på dere <3 stooooor og god klem

huff.. skjønner at du gruer deg <3 men da får dere svar på alle spørsmål.. skal nok bli godt å få en gjennomgang fordet om det blir j*velig :'( lykke til snupp! klem

Håper dere får "gode nyheter" i morgen, i den grad det går ant..
*Klem*

Forstår godt at du har delte følelser om dagen imorgen! Men alt i alt tror jeg det vil bli godt å få vite!! Og jeg er sikker på at aaalt kommer til å gå kjempefint med denne babyen! Skal tenke på deg!
Tenk positivt! :)

Klem <3

Skal tenke masse på deg kjære deg!!! <3
Nå får du ett svar, og det vil nok kanskje gi deg mer ro i kroppen din.
Stoooooor klem til deg :)

Forstår deg godt!! Håper du og mannen får svar på alt det dere har lurt på! Har dere skrevet en liste med spørsmål? Tipper det kan bli vanskelig å huske på alt det dere lurer på.
Mange klemmer til deg, og sender mange tanker :)

Forstår deg godt!! Håper du og mannen får svar på alt det dere har lurt på! Har dere skrevet en liste med spørsmål? Tipper det kan bli vanskelig å huske på alt det dere lurer på.
Mange klemmer til deg, og sender mange tanker :)
Jeg har masse spørsmål i hode, men det er bare et kaos i hode, jeg klarer ikke å få noe ned på papiret! Jeg blir vel sittende opp hele natt og prøve å få ned noe vettugt...

Uff så tungt :( Håper dere får svar på alt dere trenger å høre i morra! Og at de kommer med noe vettige svar!

Blir nok godt å få det overstått :) Skal tenke mye på dere, og så håper jeg at dere kan gå fra møtet med skuldrene senket, og at dere får svar på spørsmålene deres ;)

Back
Topp