Dommedag i dag. Kan jeg bli her med dere, tro? :- /

Lykkepjuska

Elsker forumet
Nå er endelig dagen kommet, UL i dag.. Denne uka har vært helt forferdelig, lang og grusom rett og slett. Jeg føler at jeg bare har gått å ventet på dommedag. Fyyyy som jeg gruer meg. Skal ringe sykehuset i tretiden, regner med at jeg får time i 16-tida. 

Får virkelig håpe at det er liv.. Uansett hvilken vei det går, skal det bli godt å få svar.. Å gå sånn en uke unner jeg virkelig ingen. 

Aner ikke hva jeg skal tro. Håper på det beste, forventer det verste. :-(

OPPDATERING:
DET ER LIV I MAGEN MIN!!!!!!! JEG SKAL BLI MAMMA I DESEMBER/JANUAR!! Hjertet banket som bare det, og alle mål er perfekte!! Det har skjedd et under i magen min. Fikk ikke bilde, men bildet har brent seg inn i hjertet mitt.. <3 <3 <3



Hahaha, dere skulle ha sett meg i dag.. På GU, med en sykepleier og en student og gyn selv.. Og gyn sa: Se her ja, her har det virkelig skjedd saker!!! Jeg gråt, sykepleieren gråt, studenten gråt, og t.o.m. gyn gråt! Hehe!! Han sa t.o.m. i innleseren sin, at nå gråter vi alle sammen, før han startet notatet. Hehe! =')  Babyklumpen min er nok en skikkelig luring..
 
Masse lykke til! Krysser alt jeg har for at det er en fin liten nøtt inni der med bankende hjerte :)
 
Masse lykke til!! Skal krysse fingrene mine for deg!
 
Har tenkt masse på deg i dag og skal krysse alt som kan krysses for at du skal få like gode nyheter som meg!!!!
Vet så altfor godt hvordan det er å gå å vente, og være redd og frykte det værst....

En stor klem fra vest!
 


~troll2012/2013?~ skrev:
Har tenkt masse på deg i dag og skal krysse alt som kan krysses for at du skal få like gode nyheter som meg!!!!
Vet så altfor godt hvordan det er å gå å vente, og være redd og frykte det værst....

En stor klem fra vest!

Takk, godsnuppa. <3 
 
Masse lykke til! Håper du får gode nyheter og alt står bra til med spiren din.
Har hatt kjempe vondt av deg som har måttet gå en uke å vente på svar.

Krysser alt jeg kan her for deg!!!
Hell og lykke sendes din vei!
 
Lykke til :)
 
Håper du har fått time nå så du får sjekket opp og forhåpentligvis kan oppdatere oss med gode nyheter snart...

 
Gratulerer så masse.
 Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne.
Du skal se at det hjalp at vi alle krysset fingre og tær for deg. 
 
HVA VAR DET EJG SA SØTA MII <3




HUURRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
 
Gratulerer så masse.
Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne. 
Du skal se at det hjalp at vi alle krysset fingre og tær for deg. 
 
Så bra!! :D
 
Hormonelle meg sitter å griner av glede på dine vegne....
Så utrolig glad jeg ble nå, tenk at vi begge skal få oppleve dette...gleder meg så masse til å kunne prate masse mer med deg her inne i tiden frem mot desember/januar!!!!!
 


Tina pusen skrev:
HVA VAR DET EJG SA SØTA MII <3




HUURRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...


:D:D::D:D:D:D:D:D:D::D Smiler fra øre til øre!!!!!! 

Åhhh, lille babyklumpen min! Jeg er nok forelsket!!! <3 <3 <3
 


~troll2012/2013?~ skrev:
Hormonelle meg sitter å griner av glede på dine vegne....
Så utrolig glad jeg ble nå, tenk at vi begge skal få oppleve dette...gleder meg så masse til å kunne prate masse mer med deg her inne i tiden frem mot desember/januar!!!!!


Jeg felte en tåre for deg i går også...! ;-) Tenk på det lille mirakelet!! ÅHH REINSPIKKA LYKKE!!!!! HURRRRAAAAAAA!!!!! :D:D:D 

Gleder meg å si at jeg er en desember-mamma!!! :D:D:D
 
Back
Topp