Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er finnes ikkje kjektVærste synes jeg egentlig er at han lar ringen stå oppe også.. Ingen av oss som bor her som løfter på ringen, vi sitter på do, og er man stresset av ulike årsaker så er det ikke bare kjekt med ring oppe![]()
Enig!Nei, må jo se at det blir ordentlig skylt ned![]()
Ha ha ha. Det er maks kjipt å sette seg på kald porselen.Værste synes jeg egentlig er at han lar ringen stå oppe også.. Ingen av oss som bor her som løfter på ringen, vi sitter på do, og er man stresset av ulike årsaker så er det ikke bare kjekt med ring oppe![]()
Og mykje lettare å sige lenger ned enn planlagt, og då treffer vi jo der det spruter....Ha ha ha. Det er maks kjipt å sette seg på kald porselen.![]()
Og mykje lettare å sige lenger ned enn planlagt, og då treffer vi jo der det spruter....![]()
Eg skjønte ikkje denneNope. Ser at det drar bort.
Hu mente kanskje at hu ser at det forsvinner?Eg skjønte ikkje denne![]()
Å, mens ho drar i snoraHu mente kanskje at hu ser at det forsvinner?![]()
Eg gjere ikkje, men burde kanskje begynneLukker ALLTID! Skulle ønske alle andre gjorde det samme..
Har alltid tannbørsten i skapet da, sånn får sikkerhets skyld
Og angående det å se at alt forsvinner, så løfter jeg opp etterpå og sjekker![]()