Dollypartonloloferraripamela-syndrom

spispilladisjøl

Gift med forumet
Yes, det er vel det man kan kalle det når man våkner hver morgen siden babyen sover fra 6-9 timer sammenhengende hver natt.

luxusproblem sa du ?

Jeg må løpe på badet og håndmelke ut minst 40 ml før brystet er "normal sprengt". om jeg ikke gjør det er jeg redd jeg skyter jenta inn i veggen på andre siden av rommet. .. ikke klarer hun drikke av så hard pupp heller! Vil dette noen gang stablisere seg , NÅR?? [:)]

Kommer det innbruddstyver inn hos oss kan jeg bare slenge puppen i trynet på dem, et godt slagvåpen![8D]

Hahah! Nå har jeg max fått 5 sammenhengende timers søvn, og da var de SPRENGT! Så kan ikke forestille meg hvordan det ville vært med 9! De er hvertfall elastiske de puppene, det skal de ha![:D]

Vet ikke hva sprengte bryster er enda dessverre!
Vi pupper ofte!

ORIGINAL: Frøken Lillan

Yes, det er vel det man kan kalle det når man våkner hver morgen siden babyen sover fra 6-9 timer sammenhengende hver natt.
luxusproblem sa du ?

Jeg må løpe på badet og håndmelke ut minst 40 ml før brystet er "normal sprengt". om jeg ikke gjør det er jeg redd jeg skyter jenta inn i veggen på andre siden av rommet. .. ikke klarer hun drikke av så hard pupp heller! Vil dette noen gang stablisere seg , NÅR?? [:)]

Kommer det innbruddstyver inn hos oss kan jeg bare slenge puppen i trynet på dem, et godt slagvåpen![8D]

I feel you, sister. [;)]

Vi har luxusproblem ja. I går våknet jeg med så sprengt bryst at det rant overalt bare jeg tenkte på baby. [8D]  Men se på den lyse siden. Vi trenger ikke ekstra silikon da. [:-]

ORIGINAL: Kastela

ORIGINAL: Frøken Lillan

luxusproblem sa du ?

I feel you, sister. [;)]

Vi har luxusproblem ja. I går våknet jeg med så sprengt bryst at det rant overalt bare jeg tenkte på baby. [8D]  Men se på den lyse siden. Vi trenger ikke ekstra silikon da. [:-]

Jeg har allerede innlegg bak all melken så jeg trenger IHVERTFALL ikke mere ! ;o

Men, vi får håpe det gir seg litt etterhvert, gruer meg nesten til å stå opp. Men det værste er at hun gråter for hun er sulten, også stikker jeg av på badet for å ta ut litt, stakkar. har en flakse på rommet så jeg kan få ut litt der, men spiller ingen trille, gråte gjør hun jo uansett hvor jeg tar ut melka..

Her er det også innlegg bak melka..å melkespreng på morgenen..og en iten gullas som sover 10timer..så her trenger vi heller ikke mere for øyebliket...

hehe her drukner han nesten i melk av å til...men har vert litt flink til å pumpe å fryse ned ..kjekt å ha og i tilfelle jeg skulle bli syk eller skal bort eller noe,,

Mannen kaller meg bare for Pamela om dagen han[:)]

Back
Topp