Dollface!!

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest

Jeg er ferdig!!:) Her er resultatet:

:

Jeg mangler knapper da, men det skal jeg kjøpe i morgen:) Så tusen takk for hjelpen, du er enn engel:) Skal du ha ett lite kurs på tøfflene også så si ifra:) Jeg skjønner ikke mye av den heller. Hihi

Nydelig den ble altså, blir rent misunnelig på fargene dine:)

Ååå, virkelig nydelige farger dere begge har laget jakkene i.

Skikkelig fine var de

søteste skrev:

hehe.. og så absolutt ikke mine farger i det hele tatt.. jeg er roooosa all the way.. men det nærmeste jeg kom var lilla liksom :P

Dollface skrev:

søteste skrev:

hehe.. og så absolutt ikke mine farger i det hele tatt.. jeg er roooosa all the way.. men det nærmeste jeg kom var lilla liksom :P

Jeg er også veldig rosa av meg, men de fargene passet utrolig bra til hverandre:) Kan ikke bruke rosa jeg da, her er det blått og brunt. Hihi

søteste skrev:

Dollface skrev:

søteste skrev:

Jeg er også veldig rosa av meg, men de fargene passet utrolig bra til hverandre:) Kan ikke bruke rosa jeg da, her er det blått og brunt. Hihi

brukte litt tid i butikken ja, på å finne farger som harmonerte.. men ble sånn passelig fornøyd.. hun kan jo ikke være sukkertøyssøt heeeeeele tiden.. :P

Dollface skrev:

søteste skrev:

Dollface skrev:

søteste skrev:

brukte litt tid i butikken ja, på å finne farger som harmonerte.. men ble sånn passelig fornøyd.. hun kan jo ikke være sukkertøyssøt heeeeeele tiden.. :P

Nei bare nesten, og denne jakken passer også til rosa da, så hun kan være litt rosa også. Hihi

sorciere_ skrev:
Ooooooj!! Har dåke link til "inn med tskei" tråden?!!??

fikk ikke lov av garnstudio å ha den liggende ute gitt...

Jeg skal fortelle dere noe jeg!!

Jeg skrev bare ned oppskriften (fordi jeg skulle et sted i helgen uten nett) og har forstått den helt selv!!! 

Men jeg er ikke ferdig da.... 

Dollface skrev:

sorciere_ skrev:
Ooooooj!! Har dåke link til "inn med tskei" tråden?!!??

fikk ikke lov av garnstudio å ha den liggende ute gitt...

Kvifor?! Det er jo kjempegod reklame, sånn at fleire kjøper garn og oppskrift!! :P

LittleMonkey skrev:

Jeg skrev bare ned oppskriften (fordi jeg skulle et sted i helgen uten nett) og har forstått den helt selv!!! 

kor fant du oppskrifta ? Men eg er dust på sånt. Eg ser ikkje kva som er så mykje "oppskrift" liksom ;P

LittleMonkey skrev:

Så flink du er:) Vill se den når du er ferdig, den er jo egentlig veldig enkel:) Hihi Skjønner du tøfflene også så si i fra da:)

LittleMonkey skrev:
Den ser sånn ut foreløpig iallefall.. Gleder meg til å feste tråder..........

Den blir jo kjempe fin!!! Flinke vi er allesammen:) Ja lykke til med trådene, de er det mange av. Hihi:)

Blæ.. Tror jeg begynner på jakka til lilleputt i magen i stede jeg, så får jeg ta trådfesting på begge samtidig :p 

Btw - DOLLFACE!

Tror du det blir penere å hekle mansjettene etter at man har montert jakka?

LittleMonkey skrev:
Blæ.. Tror jeg begynner på jakka til lilleputt i magen i stede jeg, så får jeg ta trådfesting på begge samtidig :p 

Btw - DOLLFACE!

du det vet jeg faktisk ikke... jeg heklet mine før, men det kan jo hende.. jeg heklet forøvrig en sånn stavkant rundt hetta også jeg.. som liksom fulgte veien fra knappestolpen :)

trådfestinga går kjapt altså.. ta en side av gangen så er det gjort på nullkommasvisj :)

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

Btw - DOLLFACE!

du det vet jeg faktisk ikke... jeg heklet mine før, men det kan jo hende.. jeg heklet forøvrig en sånn stavkant rundt hetta også jeg.. som liksom fulgte veien fra knappestolpen :)

trådfestinga går kjapt altså.. ta en side av gangen så er det gjort på nullkommasvisj :)

Nei, det er vel kanskje greit å følge oppskriften :D

Nytt "problem" da.. Jeg har ikke heklenål 7.. Haha! Det MÅTTE være en annen nål til tøflene...

Jaja, jeg er godt i gang med lillebror sin jakke. :)

Back
Topp