Dollface

søteste skrev:

Hehe!! Du får prøve når lysten kommer:) Du har jo heklet masse tøfler i det siste. Jeg skjønner ikke en dritt av oppskrifter, disse virket lette, og det var de:) Jeg vill også ha 7 farger som i oppskriften:) Håper jeg får det til! Hihi:)

Skjønner ikke oppskrifter jeg heller, men Labambie tipset om å søke på youtube, så det er sånn jeg har lært å hekle tøfler :p

LittleMonkey skrev:

søteste skrev:

Hehe!! Du får prøve når lysten kommer:) Du har jo heklet masse tøfler i det siste. Jeg skjønner ikke en dritt av oppskrifter, disse virket lette, og det var de:) Jeg vill også ha 7 farger som i oppskriften:) Håper jeg får det til! Hihi:)

Skjønner ikke oppskrifter jeg heller, men Labambie tipset om å søke på youtube, så det er sånn jeg har lært å hekle tøfler :p

Har prøvd litt der jeg også, men finner bare sånne søte ballerina sko:) Nydelig, men passer kanskje ikke helt til han i magen:) Men jeg er elendig på å søke da. Jeg har lagd min egen oppskrift, men de ble veldig store:p Spennende om vi kan klare jakken da, den er jo kjempe fin:)

Satser på det, hvis ikke jeg klarer det har jeg heldigvis en bestemor som kan hjelpe meg om jeg står helt fast :D

LittleMonkey skrev:
Satser på det, hvis ikke jeg klarer det har jeg heldigvis en bestemor som kan hjelpe meg om jeg står helt fast :D

Heldig gris!!:) Jeg har ingen som kan hjelpe jeg, men jeg gir meg ikke:) Hihi

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

7 farger ja... håper de har nok.. haha.. *skriver handleliste*

Du må jo ikke ha 7, men det var det i oppskriften, så da tok jeg det, men jeg ville ikke ha de fargene som det er på den avbildede jakken, jeg ville velge selv tenk :D

Jeg har også valgt selv tenk... Med et nødskrik for de hadde ikke all verdens i butikken...

:D Og en kongefeit heklenål... haha..

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

7 farger ja... håper de har nok.. haha.. *skriver handleliste*

Du må jo ikke ha 7, men det var det i oppskriften, så da tok jeg det, men jeg ville ikke ha de fargene som det er på den avbildede jakken, jeg ville velge selv tenk :D

Jeg har også valgt selv tenk... Med et nødskrik for de hadde ikke all verdens i butikken...

:D Og en kongefeit heklenål... haha..

Bræææ! Jeg har bedt mamma se etter en heklenål til meg i dag, så jeg håper at hun husker det!

kjøpte en sånn en.. dessverre ikke den jeg skal bruke på jakka, men ser for meg at den blir god til framtidige 5'er-prosjekter... :D

Dollface skrev:
kjøpte en sånn en.. dessverre ikke den jeg skal bruke på jakka, men ser for meg at den blir god til framtidige 5'er-prosjekter... :D

Hvor har du kjøpt de da? De så ut som de var gode å hekle med, jeg sliter litt med de vanlige:)

søteste skrev:

Dollface skrev:

Hvor har du kjøpt de da? De så ut som de var gode å hekle med, jeg sliter litt med de vanlige:)

på garnbutikken.. har aldri sett de før..
de har noen gode på søstrene grene også faktisk..

De er ganske billige og.. hvis du har grene i nærheten da :)

Back
Topp