Dolce gusto

*Petrine*

Forumet er livet
Hvilken svart kaffe liker dere best. Liker ikke zoega og Grande intenso. Americano er grei nok, men har ikke funnet noe som jeg er helt fornøyd med.

Zoegas: Mollbergs blanding(den røde), evt Skånerost (grønn) og Dark temptation (brun, men utgått av sortimentet nå).
Har ikke prøvd de nyeste variantene.
Har du prøvd å endre vannmengden? Jeg syns mollbergs blanding er god med halv mengde vann, og vet at mange liker espressoene som en lungo,altså med mere vann (jeg syns robustabønner blir for bitre derfor styrer jeg unna espressovariantene)

Jeg ble aldri fornøyd med noen av de "vanlig" svarte kaffene fra Dolce Gusto :confused: Syntes de ble for kunstige :( Så her gikk det mest i kaffedrikker.
Nå har vi skaffet oss en Tassimo istedet, og Evergood-kaffen er kjempegod! Den smaker det nærmeste traktakaffe jeg har funnet i alle fall :)

Jeg drikker ikke kaffe!
Men mannen liker espresso intenso, når vi får besøk tar vi bare med vanlig mengde vann nærmest og de syns også den er god.

Alle i familien min elsker dolce gusto da, alt fra tante til lillesøster har den hjemme :)

Jeg drikker ikke kaffe!
Men mannen liker espresso intenso, når vi får besøk tar vi bare med vanlig mengde vann nærmest og de syns også den er god.

Alle i familien min elsker dolce gusto da, alt fra tante til lillesøster har den hjemme :)
Samme her, jeg liker heller ikke kaffe:-) Mannen min drikker latte eller cappuccino. Alle i min familie elsker dolce gusto også:-) Jeg drikker isteen og kakaoen.

Den gule, er det grande den heter?

Ingen av de sorte er gode syns jeg det blir for sure..

Elsker Zoegas alle fargene!

Å americano; D

Vedlegg

• 1470327967446.jpg
    1470327967446.jpg
    75,7 KB · Visninger: 14
Sambo liker zoegas mellomröst (eller så..).. Jeg synes Lungo var fin.

Back
Topp