dolce gusto

2x 24November

Forumet er livet
VIP
Onsdag fylte jeg 30 år og fikk denne i gave

Vi laget ett par kopper påonsdag, og siden har vi laget 5 kanskje 6 kopper. Men igår ville den ikke mer[8|]  det bare drypper ut av den, så det tar jo en hel eeeeevighet å fylle en kopp, og når den er fylt er det enten bare smak av vann eller aaaaaltfor sterk[&o]
Vi har selvsagt vann i den, og vi har vasket/renset den men det hjelper ikke.
Når vi ikek har kapsel i går vannet gjennom som det skal.
Noen som har denne som har opplevd det samme, eventuelt vet hva det kan være?? VIL HA KAFFE[>:][>:]

Da er det bare å ta den tilbake til der man kjøpte den. [:)]

når det gjeler smaken så syns jeg det er greit å mest mulig følge målen som står i bruksanvisningen[:-]

Men lever den inn der de kjøpte den, skal jo renne, ikke dryppe.

Når eg tenke meg om så skjedde det hos oss åg en gang men da var det bare å ta en ny kapsel[:)]

Har dere husket å ta ned den der på toppen? [8|]
Den som stikker hull i kapselen liksom? [:-]

ORIGINAL: lille.trille

når det gjeler smaken så syns jeg det er greit å mest mulig følge målen som står i bruksanvisningen[:-]

Når eg tenke meg om så skjedde det hos oss åg en gang men da var det bare å ta en ny kapsel[:)]

VI TOK OG NY KAPSEL, FOR TRUDDE DET VAR NOE GALT MED DEN, MEN HAR PRØVD MED MANGE MEN LIKT PÅ ALLE. oi caps

ORIGINAL: mrs.Petersonss

hehe ja den er nede[:D]

ORIGINAL: SistemannIMagen

ORIGINAL: mrs.Petersonss

hehe ja den er nede[:D]

Hehe ja verdt å sjekke [;)]
Kanskje den som stikker hull er knekt eller kortere enn den skal være...
Dra å få det undersøkt [:)]

Hadde levert den inn og fått en ny, den skal holde lenger enn det der... Jeg har hatt min siden oktober, og den funker fint enda!

ORIGINAL: lille.trille

Eneste gangen jeg har opplevd at den drypper er om jeg "bruker en kapsler to ganger". Var en gang jeg ville ha den litt sterkere så jeg puttet den i igjen, og da begynte den å dryppe. Så det skjønte jeg fort ikke funket! [:-] Men om man tar ny kapsel for hver gang har den funket her iallfall [:)]

Men jeg ville spurt der dere kjøpte den! [:)]

Virker som at trykket (baren) som presser vannet igjennom kapselen ikke fungerer.
Klag på den så får du nok en ny en

Den skal ha 15 bar med trykk

får pakke den sammen og levere den inn i morgen da[:)] takk for svar [:)]

Back
Topp