Dolce Gusto

MiniMus

Forelsket i forumet
Fikk Dolce Gusto av mannen min og den lager verdens beste kaffe asso [:)]

Så til dere kaffe-elskere kjøp den kommer ikke til å angre asso [:)]

Enig med Wayne's wife[;)] nespresso smaker litt bedre[:)]

Jeg kasta nespresso maskinen min (Ja, jeg vet den er dyr) for likte kaffe`n der svært lite..
Men Dolce Gusto: m-m-m[;)]

maskinen vår lager god kaffe, den! Krups helautomatiske kaffe-/ espressomaskin. Som maler bønner til hver kopp, og som vi kan mate med akkurat de bønnene vi vil. Smaker suuupergodt, siden vi kan velge de kaffebønnene vi liker best.

Har dog kjøpt nespesso sin melkeskummer, for den som fulgte med var ikke så bra synes jeg. Det ble prikken over i'en, og kaffen er nå heeelt amazing!! [:)]

Det koster 45 kr for en pakke med 8 eller 16 kopper. Spørst om det er med eller uten melk [:)]

Vi har den og her er det bare mannen som liker kaffe...

nå drikker ikke jeg kaffe, men prøvde kakaoen, og ja...ikke akkurat imponert..
men hver sin smak[;)]

kaffeelskere anbefaler jeg def ikke å kjøpe en kapselmaskin!

er stadig forundret over alle rare "kaffedrikker" som er ute og går på kapselmaskiner! og iste og kakao?

hehe,så for de som ikke liker kaffe,men liker kakao,og søtsupemoccasjokkosjokk og iste,er dolcheen sikkert perfekt. ;)

but I løøøøve my ena5!

Jeg er super fornøyd med min Dolce Gusto. Og genialt med iste til vesla! [:D]

ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

ORIGINAL: Enaj

Syns det er et stort minus det der ja, jeg gidder ikke å kjøre helt til Oslo dersom jeg plutselig skulle gå tom for pads og jeg har glemt å sette inn en bestilling.

Joda, men da passer man på så man ikke går tom [8D]
Jeg legger inn bestilling på 200 kapsler ca og da går jeg aldri tom før jeg bestiller igjen.

Nei, det er hver sin smak men jeg synes Gusto blir litt sånn "posecappuccino-nescafè"-greier man kjøper i 10 pk på rimi..[8D]
duh waynes wife xl, svigermor har nespresso ettellerannet, hun serverer meg nyyyydelig mandarinkaffe, å seff annen kaffe også, var på nett å får å se om jeg fant mandarin, men kunne ikke se noe. Har de det ikke lengre? ååå kan jeg få se bilde av maskina di? hva kostet den? hvor kjøpte du? har de caramelkaffe og vaniljekaffe også?  maaassse spørsmål, men MÅ vite hva jeg skal ønske meg i 30 årsgave på februar[;)]

Syns det er et stort minus det der ja, jeg gidder ikke å kjøre helt til Oslo dersom jeg plutselig skulle gå tom for pads og jeg har glemt å sette inn en bestilling.

Jeg legger inn bestilling på 200 kapsler ca og da går jeg aldri tom før jeg bestiller igjen.

Nei, det er hver sin smak men jeg synes Gusto blir litt sånn "posecappuccino-nescafè"-greier man kjøper i 10 pk på rimi..[8D]

så sinnsykt enig!

Synes ikke noe spesielt om den i grunn... Fikk en til jul, men står vel egentlig bare og samler støv på kjøkkenbenken..

ORIGINAL: *Tøtta81*

duh waynes wife xl, svigermor har nespresso ettellerannet, hun serverer meg nyyyydelig mandarinkaffe, å seff annen kaffe også, var på nett å får å se om jeg fant mandarin, men kunne ikke se noe. Har de det ikke lengre? ååå kan jeg få se bilde av maskina di? hva kostet den? hvor kjøpte du? har de caramelkaffe og vaniljekaffe også?  maaassse spørsmål, men MÅ vite hva jeg skal ønske meg i 30 årsgave på februar[;)]

Mandarinkaffe'n va sånn sesonggreier![;)] så finnes ikke længer no!

Nei, jeg er ikke heeeelt enig. Er man virkelig kaffeelsker er Nespresso-maskinene bedre [:)]

Men bra du er fornøyd [:D]

Og melkeskummeren er fantastisk! *elske*

ORIGINAL: *Tøtta81*

Uhm.. Jeg aner ikke [:D]
Jeg har Nespresso Essenza! Den lager espresso og lungo (vanlig kaffe) Du programmerer mengden du vil ha når du starter maskina for første gang, så da er det bare å trykke på en knapp så ordner den resten selv etterpå. Jeg har og en nespresso melkesteamer. GULL VERDT! Lager superdeilig latte og iskaffe.

Jeg bruker de grønne eller blå lungo-kapslene og de lilla espressokapslene.

Ligger på 11-1400 kr.  Men de er sikkert på tilbud overalt nå [:)]

Jeg googla litt med de smakene, men fikk inntrykk av at de bare selges i perioder [8|]
Tusen takk for svar, jeg er ikke glad i svart kaffe, men får jeg caramel, vanilje, mocca osv eeelsker jeg kaffe. Dumt med den mandarinkaffen, den var mega gooood[;)]

Men dere med nespresso. Hvordan fungerer melkeskummeren her??

Jeg fikk en nespresso til jul, men er i tvil om jeg skal bytte den til en dolce. Får man andre smaker på nespressoen, som mocca og sånn i kapslene, eller må man lage det selv med sauser og sånn. Og hvordan lager du iskaffe med den? Jeg elsker iskaffe

ORIGINAL: ~Marihøna~

Men dere med nespresso. Hvordan fungerer melkeskummeren her??

dytt...

Vi er også fornøyd[:D]

Back
Topp