dolce gusto <3 <3

MiniPuselabb

Elsker forumet
Nam nam NAM!! Min kjære måtte jo bare kjøpe seg en dolce gusto marskin! Og jeg ELSKER den!! NAM NAM [:)]

Noen flere som har den? Noen som har smakt is te'n? eller is kaffen? Gleder meg til sommeren! og da må jeg jo ha is kaffe :D

Har den me og :) Nathaniel er ikkje så begeistra for kakaoen (misstenke melko), men drikke litt iste. Den er god, men like bedre kjøpe iste;) Komme sånn skum på toppen nemlig, iste'en blir litt kremete.

Har den ikke selv,men ei venninne har den og det er mange gode der,liker best kaffe mokka[:)]

Har ikke smakt de kalde drikkene enda!

Må smake på alle sammen!! hehe! fått helt dilla :P og den er ikke helt gratis å bruke :P gleder meg til sommer! :)

Vi har den [:)] kjempe fornøyd jeg, og knall at man får kjøpt kapslene i butikken[:D] de fleste kaffemaskiner må man jo bestille kapslene ifra nette!

ORIGINAL: milla1986

Vi har den [:)] kjempe fornøyd jeg, og knall at man får kjøpt kapslene i butikken[:D] de fleste kaffemaskiner må man jo bestille kapslene ifra nette!

Ja!! Er så digg at mann får tak i dem i vanlige butikker! :) Det var også en av grundene til at vi kjøpte den marskinen :P

Vi har den Dolce Gusto Circulo. Og ingen av oss drikker kaffe. Men vi digger kakaoen der, og liker godt iste. Dessverre så har de ikke iste på butikkene her omkring, så den må vi se og få bestilt fra internett.

ORIGINAL: afrodite96

Vi har den Dolce Gusto Circulo. Og ingen av oss drikker kaffe. Men vi digger kakaoen der, og liker godt iste. Dessverre så har de ikke iste på butikkene her omkring, så den må vi se og få bestilt fra internett.

Gusto Circulo

Den vi også har :) I rød <3 den fresher opp hele kjøkkenet :) hehe! Er ikke is te i butikkene her heller :/

Back
Topp