Dolce Gusto.. HJELP!

mumi123

Andre møte med forumet
Har kjøpt meg Dolce Gusto idag, føler ikke kaffen blir varm nok.. blir litt mer enn lunket..
Noen som kan hjelpe meg??

har helt sikkert noe med innstillinger å gjøre[:)]

hmm...er det den runde??? du tar spaken rett vei? er en kald side også[:)]

Jeg har Dolce gusto og har ikke hatt noen problem med det. Men vet at det er noen som har problem med at den ikke blir varm nok.. hadde gått å klaget der du kjøpte den, for den skal jo bli varm[;)

Visst du har den runde så er det bare to innstillinger; kaldt og varmt vann. Blir ikke kokvarmt, men så varmt som kaffe skal være.

den jeg har blir veldig varm, sånn at jeg må vente litt med å drikke den..

Takk for svar.. :)
Jeg har den runde ja, og gjør akkurat slik som står på beskrivelsen (drar til varmt ja;)
Men når kaffen er kanskje ikke mer enn 38/39grader. Skal ringe i morgen og få bytta :))

Den skal bli noen og 60 grader så det er nok noe feil med maskinen din [:)]

Du har sikkert gjort samme feil som vi gjorde første gang og ikke fått satt den i riktig modus. Om du holder av og på knappen inne til den blinker grønt er den i rense modus og kaffen blir da ikke varm, mer lunken. Men etter at du har renset kaffemaskinen en gang skal du kun ta et lite tap på av og på knappen, slik at den blinker rødt. Etter en liten stund vil den lyse konstant grønt og da er maskinen klar til bruk. Da skal kaffen bli varm [;)].

du er en reddende engel!!
Jeg hadde selvfølgelig holdt inne knappen ;)
Nåå ble den god og varm! tusen takk :))

Back
Topp