Dokumentarserien "Slik er mødre"...

Rekekreke

Gift med forumet
VIP
Jeg satt å se på den på tv her i dag, og jeg må si jeg er helt sjokert...

Alt de liksom skal normalisere at man sier og gjør til barna sine!?!?

Ut i fra det jeg så, så var det greit å kjefte, det var greit å heve stemmen og ometrent hyle til barna sine, og det var til og med ei som hadde for vane og kaste ting i gulvet!?!?

Det er ikke normalt håper jeg, at folk kjefter og roper til barna sine??

Har ikkje sett serien, men er overhodet ikkje greit hos oss vertfall!

hvor går den?

hvor går den?

Uff.. overhode ikke greit. skal ikke påstå at jeg aldri hever stemmen, men da er jeg veldig lite stolt av meg selv etterpå..

Det var siste episode i dag, på nrk2....

Men blåss i serien, det jeg lurer på, om det er normalt å skrike og kjefte på barna sine??

Ett lite nesten sitat...

"Av og til lar jeg ungene gjøre ting som irriterer meg, fordi det er jo egentlig ikke galt, men det er kjempe irriterende og høre på. Til slutt ender det ofte med at jeg plutselig eksploderer og kaster ting i gulvet, selv om de egentlig ikke har gjort noe galt"

Fluttershy  skrev:
Ett lite nesten sitat...

"Av og til lar jeg ungene gjøre ting som irriterer meg, fordi det er jo egentlig ikke galt, men det er kjempe irriterende og høre på. Til slutt ender det ofte med at jeg plutselig eksploderer og kaster ting i gulvet, selv om de egentlig ikke har gjort noe galt"

emoticon

Kan hende jeg kjefter ja, men aldri uten å ha gitt forklaring på at hun (største på 3,5år) ikke må gjøre det hun gjør et par ganger først og advarsel om at mamma blir streng hvis hun ikke hører etter.

Back
Topp