Dokumentar

Mablaa

Andre møte med forumet
Hei! Jeg så en dokumentar på NRK for ca et halvt år siden om fosterets utvikling fra unnfangelse til 1-2år. Vet det finnes mange sånne, men akkurat denne var veldig bra! Den gang var den ikke så veldig relevant, men nå derimot kunne jeg veldig gjerne tenkte meg å se den igjen. Er det noen som husker den? Og hva den heter?

Hilsen ei som er oppe igjen midt på natta, 3 døgnet på rad, for hun holder på å dø av sult

Hei! Jeg så en dokumentar på NRK for ca et halvt år siden om fosterets utvikling fra unnfangelse til 1-2år. Vet det finnes mange sånne, men akkurat denne var veldig bra! Den gang var den ikke så veldig relevant, men nå derimot kunne jeg veldig gjerne tenkte meg å se den igjen. Er det noen som husker den? Og hva den heter?

Hilsen ei som er oppe igjen midt på natta, 3 døgnet på rad, for hun holder på å dø av sult
Du kan søke på google eller youtube om du ikke finner den på nettsiden til NRK. Du kan eventuelt også sende de en mail å spørre :)

Jeg har lett uten å finne den:) tror den har gått ut av programlisten deres. Så derfor jeg tenkte noen kanskje husket tittelen
Tror den heter babyliv (the Secret life of babies)?

Og den er gått ut av programlisten ja

Er du også oppe på natten pga. sultfølelse? Jeg er sulten hele tiden:joyful:

Den må jeg se ☺

Back
Topp