Dokumentar på NRK 3 no

syns det e forferdelig at folk sulter seg, for å ikkje gå opp i vekt under svangerskapet..[&:] helt grusomt..

Hadde den allerede på. Så ei dame som bare hadde lagt på seg 3,5 kilo etter  måneder og de var bekymret. Jeg har lagt på meg 4 kilo på 33 uker. De er ikke så bekymret for meg, men kanskje fordi jeg ikke er så tynn i utgangspunktet he he[:D]

tar det på opptak nå, ser kvalitets-tv (eller kall det paradise.....[8D]). får se det i morgen heller.

ORIGINAL: janpanmarsipan

Hadde den allerede på. Så ei dame som bare hadde lagt på seg 3,5 kilo etter  måneder og de var bekymret. Jeg har lagt på meg 4 kilo på 33 uker. De er ikke så bekymret for meg, men kanskje fordi jeg ikke er så tynn i utgangspunktet he he[:D]

Men hon spiste jo ikkje, hon sultet seg.. eg rekne med du spise og gjør som normalt i den forstand du kan?[8D] 

ORIGINAL: Stinoa

ORIGINAL: janpanmarsipan

Men hon spiste jo ikkje, hon sultet seg.. eg rekne med du spise og gjør som normalt i den forstand du kan?[8D] 

Ja jeg vet, men vi så jo ikke lik ut i utgangspunktet så legene  eller jordmødrene sier ikke noe om det. Og de led vel av anorexia under svangerskapet. Det gjør ihvertfall ikke jeg!!

uff blir helt lei meg av de mødrene som slanker seg når de er gravide, eller når de ammer..ikke bra![&o]

eg ville no aldri tatt en sånn operasjon 5 mnd etter fødsel.. ville aldri tatt en sånn operasjon uansett, men ja.. 5 mnd etter fødsel e jo ingenting[&:] syns det e synd noen føler det på den måten at de må ty til operasjoner[&:] noen operasjoner skjønner eg, men så absolutt ikkje denne "mommy makeover'n"

Ja, d e trist. Forstår ikkje at dei klarar sidan det kan gå utover fosteret. Men d e jo tvangstankar, so ein kan vel sei dei e psykisk sjuke...

Back
Topp