Doktoren ga meg sjokk

samaha27

Elsker forumet
Jeg var til doktoren i dag for en liten kontroll og for å ha en samtale..Han spurte hvor langt jeg var og jeg svarte jo som jeg trodde at d blir 5 uker lørdag..etter dette ville han undersøke meg og vet dere hva han fann ut? Joda jeg blir 9 uker lørdag jeg ikke 5 som jeg trodde..Fikk helt hetta der inne jeg..Så om han har rett ang dette så hører jeg til i des forumet i stedet..Livmoren min var på str m en appelsin og d tilsvarte 9 uker visstnok..Væææ..
 
ORIGINAL: rico

så arti da[:D][:D][:D]

men synd du forlater oss her inne. men du kommer nuk til  å trives på des forumet

syns d er leit jeg for jeg var så innstillt på januar selv..så ble jo sjokka..tror jeg holder meg her også inntil jeg har vært på UL..kan ikke helt skjønne at jeg skal være så mye..jeg vil ikke forlate dere[:(]
 
åjj=)) va vel e glad nyhet ??=) va på legen sejøl i dag, fikk + ei uke,uten sjekk da:) men blei kjempe glad=))
 
ORIGINAL: Teutonia05

hvordan har det seg da? har dere hatt uregelmessig mens? hvis ikke skal det jo være ganske så enkelt.

har ikke hatt uregelmessig mens nei..men testes meg på sykehuset 14.april å da så dem ingenting hverken på test eller noe anett..så derfor trodde jeg at jeg ikke var lenger enn d som står på tickeren..hadde jo 1 og en halv dag m mens i april så derfor mente jeg dette så fikk litt sjokk kan man si da doktoren sa at livmoren min tilsvarte 9 uker
 
ORIGINAL: samaha27

ORIGINAL: Teutonia05

hvordan har det seg da? har dere hatt uregelmessig mens? hvis ikke skal det jo være ganske så enkelt.

har ikke hatt uregelmessig mens nei..men testes meg på sykehuset 14.april å da så dem ingenting hverken på test eller noe anett..så derfor trodde jeg at jeg ikke var lenger enn d som står på tickeren..hadde jo 1 og en halv dag m mens i april så derfor mente jeg dette så fikk litt sjokk kan man si da doktoren sa at livmoren min tilsvarte 9 uker

 
**sniiiker**kanskje det er 2 der inne[;)]
 
Back
Topp