dokker gravide

Alicia85

Elsker forumet
flere som e svimmle å hjerte dunke skikkeli fort??æ har dendens til hodepina å..e det veldi vanli eller??fikk d idag å kjenne mæ en smule slapp!

va hos legen for ei uka sia å da va alt ok..drikk masse vann å så kan ikke være derfor..

ikke bekymret,men har ikke vært sånn før liksom..blir lett tungpusta å no så sikkert nokka vanlie greier..få panikk av at æ ska få svangerskapsforgiftning el nokka..
kanskje d hjelpe å ete nokka??[8|]

Sjekka blodprosenten?
Blir svimmel, tungpust og får lett hjertebank dersom den er lav..

hmm va sist uka hos lege.alt i orden..sku no bare høre sia æ ikke har hatt d før no..pluss hodepine som æ ikke har hatt på evigheter..

kanskje du har lav blodprosent, sånn hadde æ d når æ gikk gravid og hadde lav blodprosent.

Jeg har det slik...alle prøver som jeg har tatt er fine så skal visst bare være sånn,hehe huff[:'(][:)]

Jeg var plaget med både hjertebank og hodepine til tider. Det er ganske ubehagelig, men i mitt tilfellet var det kun at jeg var gravid. Hjertet jobber jo mye hardere når man er gravid og det er derfor ikke uvanlig å få hjertebank, helt ufarlig men veldig ubehagelig.

Så lenge du ikke har protein i urinen og høyt blodtrykk er det sjelden noe fare. Men blir du veldig dårlig og kaster opp f.eks bør du snakke med føden.

Back
Topp