dokk som følg me på days of our lives

aimste

Forumet er livet
ka har skjedd me sami?
har ikke fulgt me på et par uka, å det har jo faktisk skjedd nå [8D]

ORIGINAL: *JuLiAnE*

ORIGINAL: aimste

ka har skjedd me sami?
har ikke fulgt me på et par uka, å det har jo faktisk skjedd nå [8D]

Tony dytta hu ut gjennom verandadøra av glass....

koffer det?? [8|] nysgjerrig nu æ [8D]

hun fant ut at han var med på planen om å lure Sami ang. den falske farskapstesten. så hissa hun seg så mye opp at han ble sinna.., og dytta litt i henne.

syns d var litt teit, for hun hadde ikke noe stygt fall, men likevel så ble hun så mye skadet [8D]

ORIGINAL: *Thias*

hun fant ut at han var med på planen om å lure Sami ang. den falske farskapstesten. så hissa hun seg så mye opp at han ble sinna.., og dytta litt i henne.

syns d var litt teit, for hun hadde ikke noe stygt fall, men likevel så ble hun så mye skadet [8D]

hmm. ok.
så at tony va så sorry i stad...
enn lucas da?? koffer va han plutselig så snill?? eller va det bare skuespill?
*ventapånesteepisode*

tror faktisk ikke det er skuespill at han er blitt snillere mot henne.. han har vel sikkert fått seg et lite sjokk.. en tankevekker eller noe [:)][;)]

å så bra da...

har jo sniksett litt på days-sie i usa å sett korsn det går me de fleste, så vet jo ka som skjer me de til slutt [;)]
e litt days-nerd ja [8|]

Ser det på tv 3 sverige tror jeg det er og der er di kommet litt lengre hehe skal ikke røpe noe hihi

ORIGINAL: Er gravid25

Ser det på tv 3 sverige tror jeg det er og der er di kommet litt lengre hehe skal ikke røpe noe hihi

[:D] æ vet jo ka som skjer i hovedsak fordi æ e så nysgjerrig å snik på internett...
men den sia æ bruk å se på har bare oppdatering tilog med 2004... e jo dårlig... må finn mæ ei ny sie [8D]

ORIGINAL: *DanielSinMamma*

Jeg har lest på nettet at sami og lukas blir sammen igjen og gifter seg[:D]

serøst? det hadde jeg ikke trodd! [8D]

Back
Topp