Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det er helt forferdelig.. 2-4 ganger pr natt er jeg oppe på do.. Jeg blir jo helt ødelagt når søvnen blir så oppdelt og forstyrra.. I tillegg er jeg kvalm hele dagen, og trøtthet hjelper jo ikke akkurat mot det heller...
*klag og syt*
Jepp, 1-2 ganger pr natt. Men ikke selve dogåinga som er problemet, men heller det at det ikke er mulig med ordentlig søvn etterpå. Så fra 2-3 tida er det bare å ligge å vri seg.. Blir både trøtt og kvalm av sånt ja.
Det trur eg på at er vanskelig.. :(
Må heldigvis ikkje tisse på natta, men eg trur eg snart må lyge på meg ein blærekatar på jobb, for fyttigrisen så ofte eg må tisse:P og så må eg kjempetisse i tillegg, så eg står å trippa når personaltoalettet er opptatt:P
Var veldig plaga med det sist svangerskap. Da måtte jeg på do før jeg fikk positiv test også, så jeg "visste" liksom at den ble positiv da :) Heldigvis bare 1-2 ganger, men syntes det var forstyrrende nok uansett.
Denne gangen, niks og nada dogåing på natta. Herlig!
Jeg er maks opp en gang, men er utrolig kvalm og sulten HELE tiden. Trøtt og uopplagt, ser skikkelig ufresh ut...
Merker spesielt at kvalmen har slått til denne uka, om det er for at jeg har nådd uke 6 eller har tidligvakt med mye stress vites ikke. Synes å huske at jeg hadde det sånn på tidligvaktene forrige svangerskap og.
Er på do en gang i løpet av natta. Om morgenen føles det som jeg skal sprenges før jeg kommer meg på do. I tillegg er jeg sykelig tørst hele tiden. Tror jeg aldri har drukket så mye vann i hele mitt liv. Får liksom aldri slukket tørsten. Hjelper vel ikke på dogåinga det heller, men sunt er dte jp. ;) Skal ikke klage så lenge kvalmen holder sge borte, bank i bordet.