Dofølelse

chipelle

Betatt av forumet
Fler som sliter med magen om du dagen? Er 38+6 i dag, og kjennes ut som jeg må nr to hele tiden, men det kommer ingenting. Magen er stinn og hard nesten hele tiden... Slitsomt.. Kynnere er det nok av og! Vil heller føde enn å gå sånn og kjenne og vente, blir jo smøsprø :-p fler utålmodige der ute???

Jeg har sånn dofølelse. Litt usikker på om det er mensmurringer eller dotrang, kommer ikke noe på do og eet er ikke nødvendigvis sammen med kynnere. Plagsomt:p Er bare 36, da

Tror vi alle som er over 37 uker iallefall begynner å bli skikkelig utålmodige :) plutselig så er de her!
Ikke her da men... Ingenting som er i emning whatsoevver!

Her er det litt sånn at jeg må litt akutt på do, særlig når d gjelder nr 2, og så kan det gå 5-10 min så må jeg på do igjen :-p Er sikkert litt dårlig plass til tarmene tenker jeg.. Ellers føler jeg meg stinn og hard i magen ofte ja :-)

Jeg har slitt med det lenge, og største driten (bokstavelig talt) er at jeg må på fo og gjøre nr 2..hele tida :/ har gått med diare i 4 uker snart..:( har så vondt i magen hele tida..begynner å bli skikkelig lei av det. Diareen ble bedre etter jeg begynte med jerntabletter for en uke siden, men må fremdeles på do like ofte. Og når jeg må, da MÅ jeg! Aldri aktuelt å holde seg 5 min en gang.. Utrolig slitsomt :-/

Din tur snart ;) Jeg gikk sånn i noen dager og i hele går. I morrest kom gullet :)

Gratulerer!! :)

Gratulerer :)

Back
Topp