dock-boots..... erfaringer? hvor har de dem?

ja, har brukt det siste året på eldstejenta her. Bruker de året rundt, spesielt kjekke på vinteren da de holder varmt i minusgrader. Er ikke noe glad i cherox som er alternativet om vinteren, da barna ofte blir kalde. Blir de våte tar de lang tid og tørke og det kommer fort sur lukt. De selges på Obs for 199kr og på skofus for 299kr

vi har vært fornøyde med dem.Men vi har den typen som gummien går nesten helt opp på.De på OBS har kun gummi til rett over anklen.
Jeg kjøpte de på tidlig tøff i Sundet,men så eurosko også hadde.

Eg har kjøpt i dag, tredje sesong på rad. I år har eg kjøpt til meg sjølv og, reknar med det vil vere veldig greitt utover hausten og vinteren, no som eg jobbar i barnehage.

Vi bur like utanfor Bergen og er godt vant med regn og slaps, men ungane har enno ikkje blitt våte sjølv om dei har hatt den varianten som har gummi berre litt opp på ankelen.

Betalte 249,- pr par for ungane sine, 399 for mine.

Er ikke di på skoringen skofus og ikke orginal dock boots? Jeg har kjøpt de som heter dock boots på obsen,kostet 249,- men var 199,- under barnas dqger.. har ikke hatt tidligere sesonger men jenungen velger de alt fremfor gummistøvlene siden de er mer bevegyelige og myke å ha på foten..

jeg tok dock boot fra obsen og dyppet de i en bøtte med vann slik at vannet nådde helt til kanten oppe.. holdt nede der i 10 min.. 

ingen vann kom igjennom, så jeg sverger til de.. 

Jenten min bruker det i barnehagen. Bare gode erfaringer foreløbig. De holder henne helt tørr.
De sitter også bedre på foten enn mange andre støvler hun har prøvd.
Liker også at det kommer ullsåle med slik at de kan brukes om vinteren. Er ikke fan av vanlige cherrox. Synes de blir så stive. Så jenten min kommer til å ha 1 par vintersko og de dock bootsene i vinter.
Jeg har ikke de fra obs. Jeg har noen med gummigreier nesten helt opp. Kostet 399.. skobutikken er ikke en kjede, så hjelper sikkert utrolig lite å si hvor jeg kjøpte de hvis du ikke er fra bergen :P

For å si det sånn; vi kommer aldri til å kjøpe Cherrox igjen!!!
Vi kjøpte Dock Boots i fjor, og skal kjøpe nye i år.
På Obs koster de vanlige tofarga 199,- og de mønstrete 249,-

her kan ikke ungene bruke slike de blri så klamme på beine av de

vet obs har hatt på tilbud

Back
Topp