Dobesøk...

Det er noe dritt ja. Har også det problemet. Legen mente dette var en bivirkning av fødsel. Ja, hva man ikke skal gjennom... men enig med deg kolibri83- det er verd alt sammen (og mere til...).

 
Hører det med at det kan komme litt blod også? Det gjør det til meg,jeg har også sydd.......
 
ja det har det gjort hos meg..men bare av og til.... sydde noen sting jeg også..
 
Det kommer blod hos meg også. Kjennes ut som kaktuser ja!!! [:D] hehe, god sammenligning.
 
Mye rart kroppen skal gjennom etter en fødsel! Jeg har nå store blødninger igjen og diarè... Jeg gir opp. Det er godt jeg har min nydelige sønn å se på!
 
Ja, noe så innmari mye rart også! Ikke nok med at jeg har sydd masse og har vondt i rumpa, men jeg hadde feber de 2 første ukene vi var hjemme pluss at brystvortene mine er så såre at de blør. Au au au! Føler jeg går og surver hele tida. [:)]
På toppen av det hele klarte jeg å tømme kokende vann over den ene hånda mi kl 4 i natt da jeg varma maten til Lucas. Måtte sove med hånda i en bolle med kaldt vann! [:'(]

Vi planlegger å påbegynne nr 2 til sommeren igjen, men jeg vet nå sannelig meg ikke om vi kommer i gang med "tørrtreninga" igjen noen gang jeg da. Føler at jeg ikke har en eneste erogen sone igjen på hele kroppen! [;)]
 
Pass på å drikk masse vann. Normalt skal kroppen ha 30 ml pr. kilo kroppsvekt. Det vil si at veier du 70 kg skal du ha 2,1 l vann om dagen. Trenger en god del ekstra hvis man ammer også.
 
Ser forresten at du Kissaa fødte bare en dag etter meg. Jeg fødte 27 Juli
 
Ja, der kan du se. Nesten samme dag...

Hvordan er det med deg? Kommet deg etter fødselen?
 
Jeg er kommet meg godt etter fødselen ja. Er "bare" en del kilo som ikke er reist enda. Rakk ikke å bli kvitt de etter første svangerskap før jeg ble gravid igjen, så er nok en del kilo som må av...

Hvordan gikk fødselen din?
 
Back
Topp