Dobesøk.

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Oh yes. Kleint spørsmål, men jeg må spørre.
Jeg tisser konstant. Har gjort det i godt over en måned. Fra å aldri, absolutt aldri tisse på natta, tisser jeg nå annenhver time hele natta gjennom. Jeg kan godt legge meg kl 11, for så å kjenne halv tolv igjen at jeg må tisse. Og sånn bare fortsetter det. Og dette har holdt på siden uke 8 ca.

På dagtid er det ganske håpløst da også, men det er lettere å holde seg på dagtid enn på natta når man ligger og kjenner på følelsen.

NÅR gir det seg? Livmora skal komme over skambeinet - ja vel - jeg har funnet fosterlyd på samme sted i to uker nå, rett over skambenet, skal aldri babyen min flytte seg oppover?
Jeg er i uke 13 + 3, det er jo på tide at noe skjer snart?

Jeg vil sooooove. "Hehe"

Hehe, likedan her også. Blir vel en pause ganske snart før ungen begynner å sparke i blæra vil jeg tro....

Her også. Var til legen å sjekka meg for urinveisinfeksjon, men det var det ikke.. Han syns det var veldig rart at det var så ille så tidlig, han mente det var ingenting som skulle tilsi at det var noe som låg å pressa på blæra allerede nå.. (13+4) det var helst når magen og baby bld litt større.. Då jeg fant aldri ut av det, men har komt seg liiiittegrann iløpet av påsken:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Oi, mange skrivefeil her, er på mobilen:P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sniker litt:) i første trimester er tissingen hormonelt, og i siste er det fordi babyen presser på:) men det er fryktelig slitsomt og holde på å stå opp hele natten!

Sniker fra August. Jeg begynte og tisse om natta når jeg var 4 uker på vei. Tisser fra 3-8 ganger. Jeg er nå 21+3 :)

All denne natteranglingen er å forberede deg på hvordan det blir i oktober;) en måte for reaksjon. Det gjøres automatisk til slutt ;)

Man får lettere urinveisinfeksjon når man er gravid. Ikke noe stress å levere en morgenurinprøve hos fastlegen :) Er du heldig så har du UVI og kan sove kanskje 3 timer iallefall ;)

Tror ikke det gir seg, man tisser hele svangerskapet gjennom, men får håpe det slutter å være så innmari ofte da

jeg oxo går på do hele natta føler jeg,veeeeldig ofte ihvertfall:/ det er så slitsomt.
nesten så jeg lurer på om jeg har fått urinveisinnfeksjon......

Har hjemmetest for uvi - jeg vet det ikke er det. Er jo hormoner, pluss det står jo at det er vanlig at livmora presser før den kommer opp over skambeinet. Synes bare det tar evigheter før den livmora kommer seg opp.

Jeg har flydd på do 3-5 ganger på ei natt siden jeg gikk med vesla i uke 13 :p når hun ble født var det så innbarka vane at jeg måtte på do hver gang hun skulle ha mat, og slik er det enda. Hun er 8 måneder og er oppe 2 ganger for mat, mens jeg er oppe langt flere ganger.

Jeg blir gal! Aldri har jeg heller opplevd å måtte gå på do om natten, men nå er det nesten oftere enn jeg snur meg i senga. Er i uke 14+3 og jeg har også lest at det skal gi seg nå i disse tider, og det håper jeg for GUDS skyld at det gjør ;)

Back
Topp