Dobesøk om natten

Novlykke

Andre møte med forumet
Hei. Jeg er nå 11 uker på vei og må tisse sånn ca 7-8 ganger om natten. Er det flere som opplever det samme?

Hei. Jeg er nå 11 uker på vei og må tisse sånn ca 7-8 ganger om natten. Er det flere som opplever det samme?
Syns det hørtes litt mye ut... Men vi er alle forskjellig. Har du vært til legen på svangerskapskontroll?

Jeg skal på tirsdag. Har fra før en liten blære, får håpe det ikke er noe annet. Blir litt slitsomt i lengden kjenner jeg.

Jeg er oppe en gang om natta, eller tidlig på morgenen, slitsomt nok det :-P Flyr på do myyyyye ellers i døgnet!

Er oppr 1-2 ganger om natten for å tisse, våkner frøkna opp i løpet av natten er jeg innom doen i samme slengen også :p

Ok. Hører jeg er veldig mye, får håpe det ikke er noe gale. Har alltid gått på do 1-2 ganger om natten før jeg ble gravid

Oi, det var mye!

Her får jeg ikke i meg så mye væske, så tisser generelt lite. 2-3 ganger om dagen, gjerne. Men forrige uke så tisset jeg liksom bare 2-3 ganger om dagen... For så å måtte opp en gang hver natt for å tisse også! Hehe det var unødvendig, syntes jeg :-)

Hadde det sånn hele første svangerskap. Første jeg tenkte etter å ha født var at jeg ikke måtte på do mer...Hehe... Det kan ha med hva som dytter på hva i magen....nå er det jo tidlig enda, men jeg fikk den fang beskjed om at han lå ekstremt langt nedi bekkenet.

Drikk lite etter kl 18 om kvelden. Ligg med dyna mellom beina kan og gjøre følelsen mindre trykkende. Jeg har faktisk ei bøtte på rommet som jeg tisser i noen ganger på natt. Så slipper jeg å våkne så veldig selv og forstyrrer ikke barna, som har rom nært badet. Forøvrig er det litt sånn at kapasiteten er der, men det er følelsen som gjør at man må. Det hjelper faktisk å ikke gå hver gang man må litt, men tøye grensene litt. Da våkner man sjeldnere av det.

Jeg er max 1 gang, og ikke noe endring på dagtid. Eneste er at vist jeg må tisse må jeg LØPE på toalettet :p drikker mye vann, så vet ikke om jeg er unormal eller du.. Hehe

Takk for svar alle sammen :) I natt prøvde jeg å tøye grensene litt og da gikk jeg bare tre ganger :)
Legen vil nok sjekke om du har urinveisinfeksjon på kontrollen. Men det er hvertfall vanlig å gå oftere på do når man er gravid, også om natten, så ikke sikkert det er noe.

Jeg er oppe 1-2 ganger om natta.

Ingen dobesøk på natta, men helt full blære på morgenen :-p

Back
Topp