Dobbelt navn! Tips noen???

Cattzy

Første møte med forumet
Hei dere!

Jeg venter nå mitt andre barn! En liten gutt med termin den 2 november!

Han storebror heter Are Marco og vi ønsker å gi lillebror dobbeltnavn også!

Vi er enige om at første navnet blir Isak men leter fortsatt litt etter navn nummer to!

Så er det noen her inne som har noen ideer til navn som passer sammen med Isak?

Jeg hadde lyst på Isak en gang, men det ble ikke noe av da han ikke var en Isak:p
Men da tenkte jeg ihvertfall på Isak André.
André er vel ganske standard, men syntes det ble en fin flyt da jeg selv vurderte det:)
Håper dere finner et forslag dere liker:)

Legg gjerne ut spørsmålet på vårt underforum "Navn", for å få flere forslag fra de andre jentene på Babyverdens forum. ;)

Syns også André klinger fint, det har vi som mellomnavn på eldste. Oppkalling etter faren og oldefaren[emoji4] Men hvorfor må du ha dobbeltnavn?[emoji56] Olai passet også bra. Ingen gode forslag fra meg. Syns navnet er finest alene[emoji4]

Isak Olai
Isak Andre
[emoji4]

Syns også André klinger fint, det har vi som mellomnavn på eldste. Oppkalling etter faren og oldefaren[emoji4] Men hvorfor må du ha dobbeltnavn?[emoji56] Olai passet også bra. Ingen gode forslag fra meg. Syns navnet er finest alene[emoji4]

Vi MÅ ikke ha dobbelt navn, men vi VIL det. Rett og slett en smakssak. Jeg har alltid syntes det er så fint. Sikkert fordi jeg har et kort og enkelt navn selv

Isak Leander synes jeg klinget bra [emoji16][emoji16]

Isak Alexander, Isak Nikolai

Back
Topp