Dobbelt moralen lenge leve

ORIGINAL: Buble

Synes det er kjempe flott jeg Kath, at dere har det på den måten...og ser heller ikke poenger med å dytte snop i unger som ikke viser interesse for det. Her er det litt sånn som hos Missme og Tjukkaa, han vil smake på alt...GODT riktignok. Liker ikke smågodt og sånn, men er glad i brus, saft, chips og ikke minst "lane" (sjokolade[8D]).
Han får innimellom når vi koser oss, kjenner ikke til begrepet lørdagskos, men selvom han vet hva det er så er det ikke mye mas eller krise på butikken[:)]

Ellers går han selv og forsyner seg av bollefat[8D][8D][8D] og betaler for tingene innimellom[8D][8D] sånn når man er på julemesser[8D]

*ler høyt* Den synes jeg var vittig assa... Buble: Nei gud - T har bolle jo, jeg har ikke kjøpt noen bolle......" Hahahahahaha [8D]

Flott at dere har det sånn! [:D] Og ja, lenge leve dobbeltmoral! [8D][:D]

Her vet storesøster meget godt hva lørdagsgodter er, og da får lillesøster også! [;)]

ORIGINAL: Vand

Flott at dere har det sånn! [:D] Og ja, lenge leve dobbeltmoral! [8D][:D]

Her vet storesøster meget godt hva lørdagsgodter er, og da får lillesøster også! [;)]

Ja, jeg ser den og det spørs hvor lenge jeg kan kjøre samma linja med minsta [8D] Meeen vi prøver og ser hvor lenge det går, er ikke noe kjempe jobb, det har bare falt seg slik så satser på det går ei god stund til [:)]

Mi jente er også sånn som MissMe og Tjukka sine - vil smake det meste.
Men hun likte ikke godteri leeeenge og det var nok pga jeg ikke så noe poeng i å introdusere henne for det.
Men hos oss er det umulig med godterifrie unger da jeg har en svigerfar(som vi ser ofte) som insisterer på å proppe ungene fulle[8|] 
Og sier vi nei - og det gjør vi, klart og tydelig - ja da sniker han seg unna med ungene å gir de[:'(]

Hos oss er det lov av og til, og hun vet godt at hun ikke får noe i butikken, og pleier aldri protestere[;)] Hun likte ikke brus lenge, fikk smaken på det i sommer(takket være svigerfar), men jeg kan godt ha et glass på bordet uten at hun maser om å få[:)]

Back
Topp