Haha - er litt vanskelig å forklare kanskje, men altså det bunner i at hun aldri har spurt.. Og JEG ser ikke poenget med å si : Emma skal du smake litt brus av mamma? Når hun viser NULL interesse for det... Da nyter jeg heller i at det glasset kan stå på bordet og jeg vet hun ikke vil smake, da hadde hun gjort det for lenge siden... Hun viser ingen interesse for noe sånt, fordi hun ikke vet hva det er! Det er deilig å gå i butikken med ei som peller i sjokolade hylla fordi hun skal sortere litt og ikke fordi hun vet hva det er og vil ha .. Mi sitter fint i vogna butikken og maser ikke om noe som helst, er hun rastløs er det noe annet, men hun bryr seg ikke og løper å skal ha skal ha
Hun får kake i selskap, og vi 2 stykker med sjokoladekake i går!!![8D] Da var vi på jule messe. Men har ikke vært enda noen situasjoner hvor det har vært noe issue.. Hun får jo dessert og sånt, jeg er ikke sånn heeelt strikt! OM hun vil ha da..
Mine foreldre vet at hun ikke får noe godis så de gir henne ikke heller.. Og har andre barn noe godis så ser hun på, kikker litt og lar det være med det... Og det er da jeg ikke ser poenget å gi.. Har ikke vært så mye i barneselskap så ikke vært noe poblem der...
SÅ jeg kan jo vri det den andre veien da jeg, og si at JEG ikke skjønner hvorfor jeg skal gi henne cola og saft, når hun er fornøyd med melk og vann?? [8|] Da blir det jo å gi bare for å gi, ekke noe vits det synes jeg! ... Emma skjønner ikke at det er lørdag i forhold til søndag, hva er poenget med lørdagsgodt da?... Nei hun får noen Tom og Jerry kjeks på kvelden her og der i en liten skål - er så fornøyd : TAKK MAMMA [:D]... Og da ser ikke jeg poenget altså med å gi sjokolade i stedet for...
Så nyter jeg så lenge der er sånn, godis får hun tidsnok uansett, og nok av... Og jeg kommer forsatt til å si æsj til godis, om hun sier det selv [8D]