Blir det en nummer 3?

3+5 (10 DPO)
Takk for alle gratulasjoner. Har dessverre ikke rukket å tagge alle siden jeg satt på fly med dårlig nett og en 1-åring som ikke fikk til å sove et sekund. Så tar derfor en liten felles takk til resten i denne meldingen ❤️ Takk for all støtte dere viser ❤️

Tok en test da jeg kom hjem i går natt, og var veldig fornøyd med den:

AB9F99E2-21A8-4109-A075-61D78A8CA86A.jpeg


Så var jeg veldig spent på dagens morgenurin. Den skal jo være det beste, så jeg ventet spent på å få se testresultatet. Ble ganske skuffet da denne kom, men klarte å holde meg positiv siden jeg visste at hCG ikke kunne sunket så raskt på seks timer:
1359D5B0-5FE4-4DA2-9855-FE54F90A6AEF.jpeg


Ventet 1,5 time til før jeg tisset på to pinner og ville dyppe de nøyaktig like lenge i samme urin. Det ga følgende resultat:

B544B1E2-9E3B-46CF-845C-6C8BA561F674.jpeg


Syns nesten den øverste streken er sterkere selv om begge er dyppet i samme urin, og er fascinert over hvor mye testene har variert i løpet av 12 timer. Godt eksempel på at man må teste stigning med en klype salt.

Ønsker alle en fin dag! ❤️
 
Wow! For en gigantisk forskjell. Den øverste er garantert sterkere.
Testene kan virkelig være fryktelig forskjellige ja, det er egentlig et evig stress å holde på å teste hver dag, men personlig klarte jeg aldri å la være.
Godt å se de sterke strekene på de to siste da!! ❤
 
Gratulerer så mye ❤️❤️
 
Jeg opplevde også stor forskjell på mine Babyplantester! Man får vel ta det med en klype salt :) Men testene dine ser jo kjempefine ut, dette skal det bli baby av :Heartred
 
Gratulerer så mye! For en gledelig nyhet!:love7
 
3+6 (11 DPO)

Hadde håpet på litt sterkere tester i dag, syns det stiger sakte. Får trøste meg med at testene i hvert fall er sterkere enn 11 DPO forrige måned da jeg fikk en kjemisk. Da fikk jeg til og med negativ digital.

E7CF6357-C980-4A14-8FB5-89F142A8E6C8.jpeg


Siden jeg nå har blitt litt mer urolig angående testene, så sendte jeg forespørsel på timebestilling til fastlegen og spurte om jeg kunne få rekvisisjon på blodprøver. Har et lite håp om at det enten er testene som stiger sakte fordi de er dårlig eller at det skyldes fordi vi får en gutt denne gangen ❤️
 
Synes det er 100% klart at de testene der er utrolig upålitelige når det gjelder måling av stigning, etter hva du delte i går.
Du har ikke tilgang til andre tester istedenfor?

Men jeg hadde også spurt om blodprøver, de er iallefall mer korrekt
 
Synes det er 100% klart at de testene der er utrolig upålitelige når det gjelder måling av stigning, etter hva du delte i går.
Du har ikke tilgang til andre tester istedenfor?

Men jeg hadde også spurt om blodprøver, de er iallefall mer korrekt
Tenkte å kanskje kjøpe noen i dag. Vurderer de fra Meny som heter Make Sure. Har du erfaring med noen som er gode? ❤️
 
Tenkte å kanskje kjøpe noen i dag. Vurderer de fra Meny som heter Make Sure. Har du erfaring med noen som er gode? ❤️
Husker ikke om jeg har brukt make sure, men de beste strimlene jeg har brukt har vært Easy at Home sine. Mener de hadde en jevnere stigning enn de andre jeg har brukt.
Har også brukt wondfo men synes de var litt fram og tilbake noen ganger spesielt i starten.
Jeg har kjøpt disse på Amazon da. Så aner ikke hvor du kan få kjøpt de i Norge på kort varsel..
 
Jeg har veldig trua! Min morgentest 11 dpo var mye svakere enn din :D
 
Kjøpt Make Sure nå og tenkte å bruke de til å måle stigning fremover. Tok en på ettermiddagsurin nå 11 DPO, og den ser slik ut:

A15BB77F-A2C0-4151-B234-0FB07A602E74.jpeg


Aner ikke om det er bra eller dårlig siden jeg ikke kjenner til testene, men har i hvert fall en baseline til å måle stigning mot fremover. Burde prøve å måle annenhver dag, men vet ikke om jeg klarer det.
 
Jeg ser på testen din fra tirsdag og syns stigningen har vært bra på to døgn jeg :D Fra å bare skimte strek, til en tydelig strek! Jeg har troen :)
 
Kjøpt Make Sure nå og tenkte å bruke de til å måle stigning fremover. Tok en på ettermiddagsurin nå 11 DPO, og den ser slik ut:

Vis vedlegget 374691

Aner ikke om det er bra eller dårlig siden jeg ikke kjenner til testene, men har i hvert fall en baseline til å måle stigning mot fremover. Burde prøve å måle annenhver dag, men vet ikke om jeg klarer det.
Vanlig test? Isåfall er den like sterk (om ikke sterkere) enn min fra 13 dpo den pp jeg ble gravid sist og mistet! Har god erfaring med make sure fra forrige graviditet. Og har ALDRI fått skygger på de :happy: jeg har trua, og blir lettere å se og sammenligne når du får tatt flere med samme merke ❤️
 
Vanlig test? Isåfall er den like sterk (om ikke sterkere) enn min fra 13 dpo den pp jeg ble gravid sist og mistet! Har god erfaring med make sure fra forrige graviditet. Og har ALDRI fått skygger på de :happy: jeg har trua, og blir lettere å se og sammenligne når du får tatt flere med samme merke ❤️
Så fint å høre. Det er en vanlig test på 25 mlU, så krysser fingrene ☺️ Hyggelig at det ser ut som vi havner i samme terminforum nok en gang. Gleder meg til å følge utviklingen i dine tester også ❤️
 
3 + 5 (12 DPO)

Går over til å telle graviditeten fra eggløsning, føler det blir mer riktig for meg selv om helsepersonell bruker menstermin (4+0). I dag var jeg endelig fornøyd med testen jeg tok og det føles så godt. I tillegg stiger hvilepulsen mer og mer for hver dag. Håper inderlig at denne spiren sitter ❤️ To andre venninner som også har termin i september, så det her er så koselig ❤️ Krysser fingrene for at spiren sitter for oss alle tre.
 

Vedlegg

  • A3E060A0-D5D9-4C08-B269-3577D5243475.jpeg
    A3E060A0-D5D9-4C08-B269-3577D5243475.jpeg
    775,6 KB · Visninger: 99
3 + 5 (12 DPO)
Går over til å telle graviditeten fra eggløsning, føler det blir mer riktig for meg selv om helsepersonell bruker menstermin (4+0). I dag var jeg endelig fornøyd med testen jeg tok og det føles så godt. I tillegg stiger hvilepulsen mer og mer for hver dag. Håper inderlig at denne spiren sitter ❤️ To andre venninner som også har termin i september, så det her er så koselig ❤️ Krysser fingrene for at spiren sitter for oss alle tre.

Nydelig test!! Nå ble jeg glad :D:Heartred
 
3 + 5 (12 DPO)
Går over til å telle graviditeten fra eggløsning, føler det blir mer riktig for meg selv om helsepersonell bruker menstermin (4+0). I dag var jeg endelig fornøyd med testen jeg tok og det føles så godt. I tillegg stiger hvilepulsen mer og mer for hver dag. Håper inderlig at denne spiren sitter ❤️ To andre venninner som også har termin i september, så det her er så koselig ❤️ Krysser fingrene for at spiren sitter for oss alle tre.
Så fin test❤️ Spennende å følge med deg! September er en fin måned :love017
 
Back
Topp