Blir det en nummer 3?

Takk som spør og lykke til med DPO-land :)

Fremdeles samme som i går. Følte testen i dag tidlig var ganske lik eller bittelitt svakere enn i går. Tok også en av de fra Amazon som jeg syns har vært så dårlige til lunsj, og den var plutselig veldig mye sterkere. Så veldig forvirret, men har fremdeles en sterkere følelse av at det ikke går. Ingen symptomer på SA eller noe annet. Kjenner fremdeles litt strekking på høyre side, men det er alt ❤️

Dagens test ligger vedlagt ☺️
Jo takk! For første gang er jeg ikke negativ i dpo-land, så det føles mye lettere nå ☺️

Det er så sykt kjedelig! Forvirrende og usikkert.. om det ikke skal gå bra, kunne man ikke bare begynt å blø med en gang?? Håper det ikke er exu da ❤️
 
Jo takk! For første gang er jeg ikke negativ i dpo-land, så det føles mye lettere nå ☺️

Det er så sykt kjedelig! Forvirrende og usikkert.. om det ikke skal gå bra, kunne man ikke bare begynt å blø med en gang?? Håper det ikke er exu da ❤️
Enig. Det er nesten usikkerheten som er verst, men det hjalp litt på usikkerheten med å få beskjed fra Medicus om at det hørtes ut som dårlige sjanser. Så blir jeg heller positivt (og veldig) overrasket hvis det går veien ❤️
 
4+5

Syns kanskje jeg så en liten reduksjon i dagens test? Faktisk nesten litt glad for det i så fall. Hatt en dårlig magefølelse fra start og når man er redd for exu i tillegg, vil man heller at kroppen skal rydde opp selv så fort som mulig. Jeg går på progesteronstøtte, men har foreløig ikke tatt noe i dag? Er dere enig i at det er en god beslutning?

062E5E08-9A46-4F08-9D83-CC27D16E9CD1.jpeg
 
Fikk svar på den nyeste blodprøven nå. Var på 44, så da håper jeg blødningen snart kommer så jeg kan begynne en ny syklus ❤️
Så trist å høre :Heartred:Heartred Det er så vondt :sorry: Sender deg en stor klem!!
 
Huff så trist at det ikke klaffet denne gangen. :( men samtidig bra at hcg er på vei ned og det virker som om kroppen ordner opp selv?
Håper neste sitter!! ❤
 
5+0

Bruker gravideuke i overskriften fremdeles, for dessverre har ikke blødningen kommet. I hvert fall fint at hCG synker. Testen har bare en svak strek igjen. Legen ringte i dag også. Hvis ikke jeg blør før fredag skal jeg ringe Ullevål for å få satt i gang aborten.

Håper kroppen klarer å rydde opp selv snart ❤️
 

Vedlegg

  • 5E7F6DD9-48C5-4BC5-810C-FAF1EE2DF712.jpeg
    5E7F6DD9-48C5-4BC5-810C-FAF1EE2DF712.jpeg
    823,9 KB · Visninger: 76
Last edited:
Jeg tenker så mye på deg, og er så lei meg for at du må gå gjennom dette.
Når det først gikk som det gikk, håper jeg kroppen din ordner opp selv og at du kommer kjapt og greit i gang med ny syklus.
Nytt fokus.
Nytt håp.
Så håper jeg selvfølgelig av hele mitt hjerte at det fører til terminspire og verdens beste julegave!
:Heartbigred
 
Ville bare dele en lignende erfaring med deg, måtte bla meg tilbake i dagboken og se..:angelic:

Jeg ble jo gravid i april, men hadde veldig svak stigning. Målte hcg 3 ganger:
4+3: 75
4+5: 126
5+0: 41

Så begynte jeg å blø to dager etterpå, på 5+2. Så kanskje det blir litt det samme hos deg?! Det var jo ikke så ulike verdier. :Heartred stor klem
 
Ville bare dele en lignende erfaring med deg, måtte bla meg tilbake i dagboken og se..:angelic:

Jeg ble jo gravid i april, men hadde veldig svak stigning. Målte hcg 3 ganger:
4+3: 75
4+5: 126
5+0: 41

Så begynte jeg å blø to dager etterpå, på 5+2. Så kanskje det blir litt det samme hos deg?! Det var jo ikke så ulike verdier. :Heartred stor klem
Takk for at du tok deg tid til å sjekke. Det virker som ganske like verdier. Hvis jeg følger deg begynner jeg kanskje å blø i morgen eller onsdag. Det hadde vært fint ❤️
 
5+1
Kjenner dessverre ingen symptomer på at mensen/en tidlig abort er rett rundt hjørnet. Har en dårlig magefølelse på at kroppen klarer å rydde opp selv, men håper jeg tar feil. Kjemmer veldig at jeg snart trenger å få denne aborten overstått. Er skikkelig dritt å gå å vente. Er glad jeg har fulgt med på stigning på testene og tatt blodprøve. Hvis ikke hadde jeg nok levd lykkelig uvitende nå siden kroppen ikke gir noe tegn på at en abort er på vei ❤️

Edit: syns nesten testen var sterkere i dag. Tar ikke akkurat det som et godt tegn.
 

Vedlegg

  • 61F7FE94-1BC3-4992-A0CE-DD2506665B8A.jpeg
    61F7FE94-1BC3-4992-A0CE-DD2506665B8A.jpeg
    856,3 KB · Visninger: 66
Last edited:
Huff, det var jo ikke slik det skulle gå. Du har jo hatt en dårlig følelse hele veien, men jeg var så sikker på at den satt. Det er utrolig hvor lite tid som skal til før man begynner å fantasere om det nye livet, gravidmagen, fødselen og ja alt. Selv om man ikke var lenge gravid så blir jo teppet på en måte røsket ut fra under en når det ender på denne måten.

Det er jo en liten trøst at du ble gravid rett etter en kjemisk da dere fikk datteren deres, og vi satser på at det samme skjer denne gangen :Heartred Nå krysser vi fingrene for at kroppen ordner opp selv og at historien gjentar seg!
 
5+2

Når du ikke trodde denne «graviditeten» kunne bli mer forvirrende, så klarte den det likevel. Ringte gynekologen i dag og fikk komme inn til lunsj siden de hadde en avbestilling. Tok en innvendig ultralyd om hun så tre små prikker i livmoren min. Så det kan se ut som 1-3 egg har festet seg i livmoren. Umulig å vite om 1-2 har gått til grunne og om det fremdeles er ett som utvikler seg, så har fått ny time den 22. desember og skal ta blodprøver to ganger før det. Veldig spesielt dette her. Tror nok det hele ender i en spontanabort og at det ikke er noe håp her, men legen sa det var en teoretisk mulighet for at denne kunne gå bra, men den er nok liten.

Hun sa det mest sannsynlig ikke er en exu siden hun så diverse i endometriet, men at hun hadde vært med på så mye rart i sin karriere at man aldri vet. Men krysser fingrene for at det mest sannsynlig da ikke er exu.
 
5+2
Når du ikke trodde denne «graviditeten» kunne bli mer forvirrende, så klarte den det likevel. Ringte gynekologen i dag og fikk komme inn til lunsj siden de hadde en avbestilling. Tok en innvendig ultralyd om hun så tre små prikker i livmoren min. Så det kan se ut som 1-3 egg har festet seg i livmoren. Umulig å vite om 1-2 har gått til grunne og om det fremdeles er ett som utvikler seg, så har fått ny time den 22. desember og skal ta blodprøver to ganger før det. Veldig spesielt dette her. Tror nok det hele ender i en spontanabort og at det ikke er noe håp her, men legen sa det var en teoretisk mulighet for at denne kunne gå bra, men den er nok liten.

Hun sa det mest sannsynlig ikke er en exu siden hun så diverse i endometriet, men at hun hadde vært med på så mye rart i sin karriere at man aldri vet. Men krysser fingrene for at det mest sannsynlig da ikke er exu.

Næmmen, i alle dager..?
Så det er teoretisk en mulighet for at grunnen til at HCG har sunket, for så å stige igjen, er at 2 har gått til grunne... men at 1 er gjenværende?
Vet jeg nettopp repeterte det du skrev, men...
Hadde det vært exu, hadde hun vel sett det?

Åh... som jeg håper på at det sitter igjen et lite gullegg inne i livmoren din, som kommer til å bli baby.
Jeg skjønner du vil holde forhåpningene nede, for å beskytte deg selv.
Så jeg skal være litt forsiktig med hva jeg skriver.

Jeg bare håper så veldig for deg.
Av hele mitt hjerte.
:Heartbigred
 
Wow meget spesielt!
22 desember høres ut som lenge til, men det er jo faktisk bare 13 dager...
Håper at én har holdt seg!!
 
5+2
Når du ikke trodde denne «graviditeten» kunne bli mer forvirrende, så klarte den det likevel. Ringte gynekologen i dag og fikk komme inn til lunsj siden de hadde en avbestilling. Tok en innvendig ultralyd om hun så tre små prikker i livmoren min. Så det kan se ut som 1-3 egg har festet seg i livmoren. Umulig å vite om 1-2 har gått til grunne og om det fremdeles er ett som utvikler seg, så har fått ny time den 22. desember og skal ta blodprøver to ganger før det. Veldig spesielt dette her. Tror nok det hele ender i en spontanabort og at det ikke er noe håp her, men legen sa det var en teoretisk mulighet for at denne kunne gå bra, men den er nok liten.

Hun sa det mest sannsynlig ikke er en exu siden hun så diverse i endometriet, men at hun hadde vært med på så mye rart i sin karriere at man aldri vet. Men krysser fingrene for at det mest sannsynlig da ikke er exu.

Wow, skjønner godt du blir forvirret. Kjenner jeg håper ennå mer for deg at dette skal gå bra. Håper dagene går fort fremover mot 22.desember nå og at du får en julemirakel :Heartred

Når skal du inn å ta nye blodprøver?
 
Back
Topp