Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he, angrer på ci kvittet oss med vår , ellers kunne kengubsrnet fått denFølger denne da as, vil ha en dobbeltdyna for meg selv.
Min dyne fra Princess er ganske god, dundyne som ikke et av de tynneste eller tykkeste. Kjøpte på tilbud for 1400 tror jeg det var. Eneste som er dumt med det er at nå får jeg ikke sove uten den dobledyna, så jeg har den for meg selv og min mann en vanlige dyne. Så blir dyrt med sengetøyFor dele dyne gikk ikke.. hihi
Burde vel skrevet at dundyne utgår , det blir for varmtMin dyne fra Princess er ganske god, dundyne som ikke et av de tynneste eller tykkeste. Kjøpte på tilbud for 1400 tror jeg det var. Eneste som er dumt med det er at nå får jeg ikke sove uten den dobledyna, så jeg har den for meg selv og min mann en vanlige dyne. Så blir dyrt med sengetøyFor dele dyne gikk ikke.. hihi
Masse dyner på salg men jeg vil gjerne vite om noen som er godDele dyne utgår. Jeg må kunne pakke den rundt meg. Og mannen er varm.
Men du får trolig en grei dyne på salg nå de neste ukene
Blir for klamt. Vi liker å sove sammen, men fra hverandre, hvis det gir mening.. altså så vi kan bevege oss uten å vekke den andre. Men allikevel kunne rekke ut en hånd å ta på den andre.vi kan heller ikke dele dyne, høres romantisk ut men fungerer ikke for vår del...
Vil ha en som kan pakkes rundt heeeeleee meg. Rulle meg inn i en kokong!Dele dyne utgår. Jeg må kunne pakke den rundt meg. Og mannen er varm.
Men du får trolig en grei dyne på salg nå de neste ukene
Blir for klamt. Vi liker å sove sammen, men fra hverandre, hvis det gir mening.. altså så vi kan bevege oss uten å vekke den andre. Men allikevel kunne rekke ut en hånd å ta på den andre.
Å de som er de beste, de finnes i forskjellige tykkelser? Men jeg er en person som sover med vinterdundyne hele sommeren, så vet at alle er ikke like rare som megBurde vel skrevet at dundyne utgår , det blir for varmt
Jeg tenkte også det, så hyggelig det kan være. Men nei jeg er en som må ha dyna mellom beina og rulle meg rundt. Jeg frøs i hjel når vi delte og han ble gal av at jeg tok den hele tiden.vi kan heller ikke dele dyne, høres romantisk ut men fungerer ikke for vår del...
Jeg tenkte også det, så hyggelig det kan være. Men nei jeg er en som må ha dyna mellom beina og rulle meg rundt. Jeg frøs i hjel når vi delte og han ble gal av at jeg tok den hele tiden.![]()
Blir uansett for varme til mitt barnÅ de som er de beste, de finnes i forskjellige tykkelser? Men jeg er en person som sover med vinterdundyne hele sommeren, så vet at alle er ikke like rare som meg![]()