Dobbeldyne

Vi har en ganske dyr en, men både Kid og Princess pleier å ha de på veldig salg i januar og da kan man få veldig god kvalitet for ike så mye

Min dyne fra Princess er ganske god, dundyne som ikke et av de tynneste eller tykkeste. Kjøpte på tilbud for 1400 tror jeg det var. Eneste som er dumt med det er at nå får jeg ikke sove uten den dobledyna, så jeg har den for meg selv og min mann en vanlige dyne. Så blir dyrt med sengetøy :p For dele dyne gikk ikke.. hihi

Min dyne fra Princess er ganske god, dundyne som ikke et av de tynneste eller tykkeste. Kjøpte på tilbud for 1400 tror jeg det var. Eneste som er dumt med det er at nå får jeg ikke sove uten den dobledyna, så jeg har den for meg selv og min mann en vanlige dyne. Så blir dyrt med sengetøy :p For dele dyne gikk ikke.. hihi

vi kan heller ikke dele dyne, høres romantisk ut men fungerer ikke for vår del...

Burde vel skrevet at dundyne utgår , det blir for varmt

Dele dyne utgår. Jeg må kunne pakke den rundt meg. Og mannen er varm.

Men du får trolig en grei dyne på salg nå de neste ukene

Blir for klamt. Vi liker å sove sammen, men fra hverandre, hvis det gir mening.. altså så vi kan bevege oss uten å vekke den andre. Men allikevel kunne rekke ut en hånd å ta på den andre.

Ja sover i lag men å dele dyne det har vi prøvd og begge dro dynen av den andre hele tiden, så det fungerte ikke

vi kan heller ikke dele dyne, høres romantisk ut men fungerer ikke for vår del...
Jeg tenkte også det, så hyggelig det kan være. Men nei jeg er en som må ha dyna mellom beina og rulle meg rundt. Jeg frøs i hjel når vi delte og han ble gal av at jeg tok den hele tiden. :D

Jeg tenkte også det, så hyggelig det kan være. Men nei jeg er en som må ha dyna mellom beina og rulle meg rundt. Jeg frøs i hjel når vi delte og han ble gal av at jeg tok den hele tiden. :D

ja jeg og mannen er like der hadde endt med skilsmisse om vi skulle delt dyne

En billig 220x240 på IKEA har vi hatt i flere år nå (altså byttet til ny av og til). Da er det også sengesett til 149 kr om du vil. Sover med nesten den tynneste varianten året rundt, nest tynneste er det vel kanskje. Billig (da kan man bytte oftere uten å flå seg), og gode! Vi sover på hver vår side av sengen, og jeg pakker dynen rundt meg. Har 240-siden på bredden da, så da er det god plass. Ville ALDRI hatt enkeltdyner!! Med en gang man vil ha litt kos/vil varme seg etc hos den andre, glir dynene bare fra hverandre. Utrolig irriterende :rolleyes:

Vi har en ganske tynn, men varm helårsdundyne fra kid. Kjøpte den på salg i fjor. Synes dundyner puster mye bedre og er varme, men ikke klamme. Litt usikker på hva den heter, men det er enten Leka Helårsdundyne eller Smøla Helårsdundyne.

Vi har kjøpt dyne fra ikea,de har litt større enn "norsk" mål på dynen. Vi har to, en tykk og en tynn. Sengetøy kjøpte vi fra laredoute, de hadde samme mål.

Back
Topp