Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa!Vi er så effektive på denne gruppa her ass!
Gooood morgen!Goooood morgen!
Haha ja! Jeg sov på sofaen frem til kl 04, også fikk jeg jaggu ett par timer i sengen også selv om jeg var våken hver time etter 04Gooood morgen!
Sovna du i går?
Åå, er slitsomt med de oppvåkningene! Håper det blir bedre for deg litt uti svangerskapet. Ble bedre for meg når jeg kom litt lenger uti sist. Helt til magen ble svæær, da kom det tilbake.Haha ja! Jeg sov på sofaen frem til kl 04, også fikk jeg jaggu ett par timer i sengen også selv om jeg var våken hver time etter 04
Ja får håpe det, men tenkte vi skulle gjøre om litt på ene gjesterommet sånn tilfelle det ikke blir bedre sånn at en av oss kan ligge der av og til.. Har jeg en samboer som våkner av den minste lyd, så hvis jeg ikke sover, sover ikke han hellerÅå, er slitsomt med de oppvåkningene! Håper det blir bedre for deg litt uti svangerskapet. Ble bedre for meg når jeg kom litt lenger uti sist. Helt til magen ble svæær, da kom det tilbake.
Ahh, ja da skjønner jeg det kan bli litt utfordringer. Sikkert lurt å gjøre det som gir best søvn for begge mens det står på. Har litt troa på at det går seg til, men kroppen har kanskje fått litt sjokk med alle gravidhormonene.Ja får håpe det, men tenkte vi skulle gjøre om litt på ene gjesterommet sånn tilfelle det ikke blir bedre sånn at en av oss kan ligge der av og til.. Har jeg en samboer som våkner av den minste lyd, så hvis jeg ikke sover, sover ikke han heller
Ja det gikk seg til sist, men tok sin tid.. Så da måtte han på sofaen. Så bedre å være førevar denne gangen Mot slutten sist våknet han jo nærmest i panikk hver gang jeg satt en tå på gulvet.. hahaAhh, ja da skjønner jeg det kan bli litt utfordringer. Sikkert lurt å gjøre det som gir best søvn for begge mens det står på. Har litt troa på at det går seg til, men kroppen har kanskje fått litt sjokk med alle gravidhormonene.
Oi såpass! Godt med en pappa som kan våkne med ungene da! Min er i koma hele nattaJa det gikk seg til sist, men tok sin tid.. Så da måtte han på sofaen. Så bedre å være førevar denne gangen Mot slutten sist våknet han jo nærmest i panikk hver gang jeg satt en tå på gulvet.. haha
Ja det er absolutt en fordel! Aldri møtt en mann som sover så lett Eneste han ikke reagerer på er hundene, men de hører jegOi såpass! Godt med en pappa som kan våkne med ungene da! Min er i koma hele natta
Det er kjekt at du hører hundene da. Merkelig at man klarer å filtrere ut slik. Ganske fascinerende faktisk! Men opplevd det selv at man kan bli vant til enkelte lyder.Ja det er absolutt en fordel! Aldri møtt en mann som sover så lett Eneste han ikke reagerer på er hundene, men de hører jeg
Vi har helt identisk alarm på vekkerklokken, men jeg hører ALDRI hans 7 alarmer (han er en slumrer) som piper 45 min før min ene alarm piper..Det er kjekt at du hører hundene da. Merkelig at man klarer å filtrere ut slik. Ganske fascinerende faktisk! Men opplevd det selv at man kan bli vant til enkelte lyder.
Jaa, sant! Er helt merkelig at det går an!Vi har helt identisk alarm på vekkerklokken, men jeg hører ALDRI hans 7 alarmer (han er en slumrer) som piper 45 min før min ene alarm piper..
Haha ja!Jaa, sant! Er helt merkelig at det går an!