Dobbel lykke!

hurr, så spennende da.. forstår godt gleden, krysser alt for at det skal gå bra med deg

WOW!!! Gratulere så mye med tvillinger!! Så kjekt Lykke til!

gratulerer! :)

gratulerer! :)

Gratulerer så mye, dette blir stas:)
Jeg gjør som fru Lilla og krysser det meste for at det går bra for dere denne gangen!

Så stas med to!! Gratulerer

Så moro med to!
Krysser alle fingrer og tær for at det skal gå bra for dere

Gratulerer så mye!! Så moro :D

Gratulerer så masse med 2 :) Da er vi 2 som venter tvillinger :) Når har du termin?

Marihøna!!! skrev:
Gratulerer så masse med 2 :) Da er vi 2 som venter tvillinger :) Når har du termin?

Tusen takk! Legen mente jeg var 8 uker idag, men det stemmer ikke helt med mine beregninger. Termin 7. eller 13. juli :) (8+4 eller 7+5) Du da?

Ano.Ny.M skrev:

Marihøna!!! skrev:

Tusen takk! Legen mente jeg var 8 uker idag, men det stemmer ikke helt med mine beregninger. Termin 7. eller 13. juli :) (8+4 eller 7+5) Du da?

Gyn mente jeg var 7 uker på lørdag som var, men mine beregninger så er jeg 7 uker imorra :) Har termin 19. juli :) Blir spennende å følge hverandre. Jeg har også hatt blødninger. 2 små og 1 stor med sterke smerter, så var også sikker på at det var gått galt. Må jo være "vanlig" da med blødninger når det er flerlinger.

Gratulere. :) Så gøy da. :D

Så gøy :) Gratulerer så mye med dobbel lykke

Gyn mente jeg var 7 uker på lørdag som var, men mine beregninger så er jeg 7 uker imorra :) Har termin 19. juli :) Blir spennende å følge hverandre. Jeg har også hatt blødninger. 2 små og 1 stor med sterke smerter, så var også sikker på at det var gått galt. Må jo være "vanlig" da med blødninger når det er flerlinger.

Kjempespennende!! Får du noe ekstra oppfølging? Håper på å få UL hver uke fram til jul.

Ja, det kan virke som det er "vanlig". Jeg har småblødd to ganger i uka fram til nå på fredag. Blødde en god del igår, men jordmor lurte på om jeg hadde framoverbøyd livmor og at det var derfor jeg blødde. Hvem vet. Skal tilbake på fredag :)

Gratulerer :D så spennende <3

Back
Topp