Dobbel lykke <3

MorIHuset

Flørter med forumet
Hei!
Første gang jeg lager en dagbok, men denne gangen følte jeg virkelig for det.
Kort om oss: vi er 31 og 34 år, bor på Vestlandet med 4 åringen vår og en hund!:)

Da vi fikk datteren vår, som ble lagt helt naturlig, ville vi ha to tette! Prosessen til nr 2 har vært veldig lang med prøverør.
Forskjellen denne gangen fra sist gang var at jeg ble satt på blodfortynnende sprøyter. Jeg et visst bærer av noe som heter leiden mutasjon. Litt økt risiko for blodpropp.
Uansett.. de satte inn to egg og begge festet seg. Helt fantastisk følelse på TUL!
Nå venter vi bare på å nå 12 uker for å virkelig planlegge veien videre. For et spennende år dette blir <3
 
Idag har jeg bestilt time til TUL nr 2 ;) jeg skal se de to små på torsdag. Da tar jeg med frøkna vår på 4 år! Gleder meg så til å vise henne! :)

Denne UL blir kun en koseultralyd... bare for vi vil ;) vi kommer til å bli fulgt opp av gynekolog hele svangerskapet så regner egentlig med jeg får ul på alle kontrollene! :)
 
Ååå så koselig! Spennende at 4 åringen får se også! Betryggende at tvillinggravide får så god oppfølging.

Håper du får et fint svangerskap :happy:.
 
Gårdagens update! For en kjekk ultralyd[emoji7] jeg hadde med frøkna vår og svigermor! (Samler svigerpoeng;) ) begge to lå der og viftet med armer og bein! 2,4 cm med kjærlighet <3 dette må være det mest overveldende og spennende jeg har gjort noen gang :)
 
Back
Topp