Dobbel Lykke<3

*LoveHopeDream*

Betatt av forumet
Har fått bekreftet i dag at vi venter tvillinger!!!! Vanvittig kjekt og nå krysser vi det vi kan for at alt går bra med begge spirene;)) Termin er satt til 24 februar<3 flere som skal ha tvillinger??>

WoW så spennde da! Gratulerer :) Jeg har ikke vært på UL, så jeg vet ikke hvor mange som er inni der ;)

Så morro! Hadde du mistanke om at det var tvillinger? Gratulerer!

Så moro! Jeg trodde at det kanskje var to, men så på ul at det bare var en. :)

Ja, har hatt prøverør så de satt inn 2 egg;) men med tanke på at dette er 6. Forsøk er det ganske utrolig at begge festet seg no..

Så gøy, gratulerer.. Får håpe det går som det skal, og det gjør det nok:)

Så gøy! Gratulere masse.

Det var vel en som har skrivet her tidligere å vente tvillinger :) i en av de trådene med 'tidlig UL'

Så gøy :) Gratulerer så masse med spirene :)

Tusen takk alle sammen<3>

åååh, så herlig!

Gratulerer med dobbelspire! Håper de klorer seg fast løpet ut <3

Så kjekt! Kjenner at jeg blir litt misunnelig, d ønsker jeg meg også. D hadde i tilfelle vært eneste måten for meg å bli 4-barns mamma (mannen har satt strek nå), men vi har ingen tvillinger i familien, så er jo lite sannsynlig at d skjer her i gården...

Lykke til med familieforøkelsen, høres veldig spennende ut med to!!!

Gratulerer! =) Det blir stas! :)

Gratulerer!:) Jeg var på ul forrige uke og vi fikk også se to hjerter som banket <3<3 Dette er mitt første prøverørsforsøk og de satte bare inn ett egg, så der ble en skikkelig overaskelse!:) Det blir en spennende tid framover!:)

gratulerer såååå mye!! Jeg unner deg virkelig dette etter alt dere har vært igjennom! Regner med du er overlykkelig nå:):) lykke til videre!:):)

gratulerer såååå mye!! Jeg unner deg virkelig dette etter alt dere har vært igjennom! Regner med du er overlykkelig nå:):) lykke til videre!:):)

Ja, er overlykkelig begge to. Akkurat nå er livet perfekt<3 stakkars mannen skulle plutselig bygge på huser men vi har god plass til 2 fra før:p>

gratulerer med 2 spirer :)

WOW! Gratulerer så mye. Så utrolig fint at begge har festet seg. Nå får du bare ta livet med ro slik at de to kan vokse seg stor og sterk, og frisk ikke minst :)

Jeg er redd for at vi får tvillinger. Vil aboslutt ikke ha det, har jo ei jenta fra før og vi vil bare ha to barn. Men jeg er så utrolig sliten og dårlig og trøtt, svimmel og mange har kommentert at det sikkert er tvillinger i magen. Men det er jo bare noe folk sier. Men begynner jo å tenke litt da......Men satser på at det ikke er tilfelle foreløpig. Så får vi heller ta ting som det kommer......

Back
Topp