Blir det en nummer 3?

Mannen min mener jeg er teit fordi dagens var en annen type enn tidligtestene fra babyplan, og at gårsdagens test var tatt på ettermiddagsurin. Åhh, nå er jeg så usikker på hva som skjer med kroppen min. Burde ikke testet så mye etter første positive test, det gir bare mer uro. Har en digital som jeg eventuelt kan ta i morgen. Men vet ikke om man blir noe klokere av det? Viser den «Gravid 1-2» så er jeg like langt, for det jeg selv innbiller meg at har skjedd er at utviklingen har stoppet opp men at kroppen ikke har fått det med seg enda. Hva ville dere gjort?
Med tester av ulike merker og tidspunkter på dagen så tenker jeg at det kan gi mye ulike svar.
Har du først testa positivt så er du gravid fram til du eventuelt har klare indikasjoner på at du ikke er det (blod og smerter), så prøv å ikke legg for mye i det nå. Og test heller på morgenen.

Det er fortsatt tidlig, men vær positiv til det motsatte er bevist :)
 
Syns jeg leste at du skulle på tidlig UL på kommende tirsdag? Veit det ikke er lett men tror jeg ville prøvd å slappa av litt frem til da, for gyn ser vell hvordan det står til?

Veldig spennende å lese det du skriver og følge deg. Krysser fingrene for at det går riktig vei! Selv om eg skjønner godt at du er usikker nå..

Det stemmer, skal på ultralyd på tirsdag. Vet ikke om gyn eventuelt kan si noe så tidlig (er bare 5+0 på tirsdag). Prøver å tenke at det fremdeles er litt håp, siden jeg ikke har blødd noe enda. Gikk fra å tenke at det var 90 % sannsynlig at det kom til å gå skeis til å tenke litt mer 50/50. Er også veldig usikker på om jeg skal teste noe mer før tirsdag eller om det bare skaper mer hodebry, har med flere strips og en digital. Hyggelig at du liker å følge meg og takk for at du krysser fingrene ❤️
 
Med tester av ulike merker og tidspunkter på dagen så tenker jeg at det kan gi mye ulike svar.
Har du først testa positivt så er du gravid fram til du eventuelt har klare indikasjoner på at du ikke er det (blod og smerter), så prøv å ikke legg for mye i det nå. Og test heller på morgenen.

Det er fortsatt tidlig, men vær positiv til det motsatte er bevist :)

Prøver å tenke positivt og håpe på det beste, selv om jeg også forbereder meg litt på at det kan gå dårlig. Har heldigvis ikke blødd noe enda.

Edit: i utgangspunktet bare to forskjellige merker, og hadde fått en sterkere normal strimmel tidligere. Se de nyeste testene helt til høyre, mot de gamle til venstre for begge typene (var de jeg tok onsdag ettermiddag). Den single testen tok jeg i dag tidlig. Hvis man ser på den testen i midten som er hvit under, så ser man at denne nesten er litt sterkere selv om den ble tatt forrige lørdag (men vanskelig å sammenligne to tester og det er ikke så stor forskjell, men ville tenkt at den burde vært sterkere).
 

Vedlegg

  • 0277371A-6FAD-409B-97AC-69209D94817B.jpeg
    0277371A-6FAD-409B-97AC-69209D94817B.jpeg
    49,9 KB · Visninger: 153
  • 2CDAFA4E-7308-4D44-86A7-D853A4F61CAA.jpeg
    2CDAFA4E-7308-4D44-86A7-D853A4F61CAA.jpeg
    16,7 KB · Visninger: 145
Prøver å tenke positivt og håpe på det beste, selv om jeg også forbereder meg litt på at det kan gå dårlig. Har heldigvis ikke blødd noe enda.
Lykke til, krysser fingrene for deg!
 
Fikk denne i dag, da er det vel ingen tvil lengre. Spørsmålet er da om jeg like gjerne skal slutte på progesteronstøtten for å få i gang blødningen?

Så trist....
Når min MA ble konstantert, slutta jeg!
For min del så tror jeg tr også blir avventense pga lutinus, selvom dette ikke gjeldee alle...
Så jeg ville slutta, om jeg var deg!

Sender deg en stor klem❤
 
Så trist....
Når min MA ble konstantert, slutta jeg!
For min del så tror jeg tr også blir avventense pga lutinus, selvom dette ikke gjeldee alle...
Så jeg ville slutta, om jeg var deg!

Sender deg en stor klem❤

Takk for informasjonen, tror jeg har lyst til å slutte også. Tror håpet er ute, og lurer bare meg selv ved å gå på de ☺️
 
Takk for informasjonen, tror jeg har lyst til å slutte også. Tror håpet er ute, og lurer bare meg selv ved å gå på de ☺️

Sikkelig dritt situasjon, men greit å bli ferdig med det også :(
Godt du skal til gyn på tirsdag, tilfelle det ikke skulle komme igang på egenhånd!
Ta vare på deg selv de neste dagene❤
 
Synd det gikk slik. Men du ble i alle fall gravid, og neste gang kanskje den sitter lenger ! :Heartbigred

Jeg ville sluttet på progesteron nå. Når jeg tok det i den syklusen jeg ble gravid sa gyn at progesteronstøtte kan "gjemme" en spontanabort, fordi blødningen da ikke begynner. Ved et normalt forløp (uten medisiner) er det progesteronet som faller som setter igang blødningen.
 
Ikke oppdateringen jeg håpte på for deg :(
Ville nok også ha slutta.
 
Så utrolig leit, kjære deg :Heartred Dumt at vi begge falt ut av juli-gruppa :( Satser på at vi er inne i en ny termingruppe snart! Det at du har blitt gravid er et godt tegn - neste gang sitter den! Stor klem
 
CD34

Huff, i dag er en litt tung dag. Klarte meg overraskende godt i går, siden jeg tok mye av skuffelsen onsdag ettermiddag og torsdag. Magefølelsen min sa hele veien at dette ikke kom til å gå. Blødde litt etter kos med mannen i går, og håpet det kanskje satte i gang blødningen. Men det kommer bare litt rosa utflod, brunlig utflod og vanlig utflod om hverandre. Vil så gjerne få blødningen overstått og kunne begynne på neste syklus. Kjenner jeg begynner å bli litt mentalt sliten også, selv om jeg vet at et halv år med prøving egentlig ikke er lenge. Men det er vel lov å synes det er slitsomt uansett?
 
CD34

Huff, i dag er en litt tung dag. Klarte meg overraskende godt i går, siden jeg tok mye av skuffelsen onsdag ettermiddag og torsdag. Magefølelsen min sa hele veien at dette ikke kom til å gå. Blødde litt etter kos med mannen i går, og håpet det kanskje satte i gang blødningen. Men det kommer bare litt rosa utflod, brunlig utflod og vanlig utflod om hverandre. Vil så gjerne få blødningen overstått og kunne begynne på neste syklus. Kjenner jeg begynner å bli litt mentalt sliten også, selv om jeg vet at et halv år med prøving egentlig ikke er lenge. Men det er vel lov å synes det er slitsomt uansett?

Det er helt innafor å være lei etter et halvt år. Kjenner meg veldig igjen. Negative tester i 5 pper så SA rundt 5+2 i pp6. Men plutselig så går det! :)
 
CD1
I dag kom endelig mensen. Hadde ikke trodd jeg skulle bli glad for det, men når det først har gått dårlig er det bedre å kunne være inne i en ny syklus og kunne se fremover. Første dag hos ny kunde og mange intervjuer i dag. Litt spent på hvordan dagen skal gå.
Godt å gå videre! Jeg opplevde mer motivasjon til prøvingen etter SA.

kanskje også godt å ha noe å fokusere på?
 
Godt å gå videre! Jeg opplevde mer motivasjon til prøvingen etter SA.

kanskje også godt å ha noe å fokusere på?

Føler meg litt mer positiv selv. Tenker at nå skal vi klare positiv test igjen, og så er neste mål å få 2-3 på digital. Et steg i riktig retning er bedre enn å få mensen hver måned. Motiveres litt av at det skal være økt sannsynlighet for klaff etter en tidlig spontanabort, og at jeg fikk det til på første syklus med pillehjelp. Håper det går på syklus 2 også :)
 
CD4
Mandagen var skikkelig vond, tok fire smertestillende og det hjalp nesten ikke. Heldigvis ble det bedre tirsdag og onsdag, og i dag er jeg helt på slutten av mensen og har ingen smerter. Nå gleder jeg meg til å kunne kose litt med mannen igjen, drikke litt på julebord denne og neste helg, og til testingen etter eggløsning starter igjen. Forrige syklus fikk jeg eggløsning dag 16. Håper den kommer rundt samme tid denne syklusen ☺️
 
Back
Topp